شناسهٔ خبر: 29259 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شبکه افق بطور رسمی افتتاح می‌شود

مدیر شبکه افق در نشست رسانه ای این شبکه از افتتاح شبکه افق در 8 اسفند ماه خبر داد و عنوان کرد عوامل تولید پروژه سریال «صدام» تغییر خواهند کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  نشست خبری جواد رمضان نژاد مدیر شبکه افق برای بیان جزییات و نحوه افتتاح و اهداف و سیاست های شبکه افق امروز یکشنبه سوم اسفند با حضور اهالی رسانه برگزار شد. این شبکه پس از طی شدن دوره پخش آزمایشی و آماده شدن مقدمات لازم، روز جمعه هشتم اسفند به صورت رسمی افتتاح می شود.

جواد رمضان‌نژاد در این نشست رسانه ای عنوان کرد: شبکه افق ساعت ۱۷ روز جمعه ۸ اسفند با پخش پنج ساعت برنامه در طول شبانه روز افتتاح می شود. تلاش می کنیم تا سال آینده پخش شبکه را به ۸ ساعت برسانیم.

وی افزود: حرکت ما بر بستر موضوعات فرهنگی و اجتماعی است و در حوزه سبک زندگی نیز نگاه ویژه ای خواهیم داشت. از ابتدا مبنای ما بر تولید با کیفیت بالا و احترام گذاشتن به مخاطبان در فرمت HD بود.

مدیر شبکه افق گفت: طی چند سال آینده نیروهای جوان و خوش فکر به رسانه ملی اضافه می شوند و ما سعی می کنیم در تنگنای مالی سازمان، کمترین فشار اقتصادی را وارد کنیم. نگاه ما در این شبکه نگاهی ملی است.

مدیر شبکه افق درباره سریال «آسمان من» بیان کرد: سریال «آسمان من» محمدرضا آهنج نوروز پخش می شود. برخی قسمت ها آماده است و تلاش می کنیم مشکلی برای پخش نوروزی نداشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر درباره پروژه «صدام» نیز توضیح داد: سیروس مقدم به علت مشغله و گرفتاری های دیگر، شاید دیگر در پروژه نباشد. این مجموعه با نظارت ابراهیم حاتمی کیا و مرتضی سرهنگی به عنوان استاد مسلم بحث تاریخ دفاع مقدس جلو می رود.

رمضان نژاد تصریح کرد: چون این امکان وجود دارد مقدم به دلیل گرفتاری در پروژه نباشد و نتواند زمان کافی روی کار بگذارد بنابراین احتمالا تیم تولید عوض خواهند شد

نظر شما