شناسهٔ خبر: 29261 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ تقدیر شدند

برگزیدگان مسابقات علمی و آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ معرفی شدند و طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت، از آنها تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  مراسم پایانی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ، لحظاتی پیش در تالار وحدت در تهران آغاز شد و این مراسم هم اکنون با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی در جریان است.

در آئین اختتامیه این جشنواره، برگزیدگان مسابقات علمی و آثار چاپی، سیمرغ‌های چاپ را به خانه بردند.  فهرست برگزیدگان مسابقات علمی و آثار چاپی چهاردهمین دوره جشنواره صنعت چاپ به شرح زیر است:

بخش چاپ و بسته بندی: حمید فرنو از تهران شرکت چاپ فرنگار رنگ، امیرحسین رازقی از تهران شرکت چاپ و بسته بندی فرارنگ آریا، کمال فتحی بی‌طرف از تهران شرکت آرتا پلاس، محمدعلی آقائی‌زاده نیکجو از آذربایجان شرقی شرکت نقشینه چاپ تبریز و امین دلربا از تهران شرکت دیپک.

بخش چاپ و نشر: مسعود فرزانه از خراسان رضوی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، ناصر میرباقری از تهران خانه فرهنگ و هنر گویا، علی‌اصغر صمیمی‌فرد از تهران صحافی سیمرغ، علیرضا حبیبی از تهران موسسه آزاده و حمیدرضا جواهری از تهران چاپ آرتا.

بخش چاپ تبلیغاتی: محمد خسروی از تهران چاپ ورنی اردیبهشت نو، هادی تاخیری از تهران نیکان پردازش، حمید متواضع از تهران چاپ ابیانه، علیرضا دانش از تهران شرکت هرم آرپاک و محمد سمیعی‌زاده از تهران لیتوگرافی رایانه بصیر، علیرضا سمیعی‌زاده از تهران چاپ رایانه افق، محمدرضا صافدل از مشهد چاپ و بسته‌بندی پیمان نو و بهزاد ولی‌زاده از آذربایجان شرقی چاپلین.

بخش چاپ امنیتی: رضا منصوری از تهران شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، حسام‌الدین گودرزی از تهران حکاکی دیجیتال و هولوگرام ایران.

نظر شما