شناسهٔ خبر: 29335 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همدلی از امروز به میان مطبوعات می آید

روزنامه همدلی مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب (س) به جمع مطبوعات کشور می‎پیوندد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه همدلی گفت: این روزنامه 10 سال به صورت هفته نامه در استان خوزستان منتشر شد و در آن زمان به دلیل حضور در شورای شهر تهران و دو دوره مجلس شورای اسلامی امکان فعالیت گسترده تر این نشریه وجود نداشت.

والی الله شجاع پوریان افزود: مدتی بود که به دنبال تبدیل این نشریه از هفته نامه به روزنامه بودم به همین دلیل در دولت دهم درخواست دادم که باوجود پیگیری فراوانم بی نتیجه ماند از این رو در دولت یازدهم درخواستم را از هیات نظارت بر مطبوعات پیگیری کرده و در نهایت با روزنامه شدن آن موافقت شد.

نماینده سابق بهبهان در مجلس شورای اسلامی همچنین بر این نکته تاکید کرد که تلاش او و همکارانش در این رسانه بر این است که در چارچوب قانون اساسی، قانون مطبوعات و همچنین رعایت خط قرمزها در عرصه مطبوعات و کشور فعالیت کنند.

شجاع پوریان افزود: با توجه به تجربه حضور در مجلس شورای اسلامی درصدد هستیم در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی کشور رویکرد عالمانه تری نسبت به رفع آسیب های جامعه داشته باشیم.

به گفته وی در نوشتن مطالب هم تلاش خواهیم کرد که از دیدگاه های صاحبان اندیشه کشور در بخش های مختلف استفاده و با یک نگاه همدلانه از روی شفقت و خیرخواهی به مشکلات کشور بپردازیم.

مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه همدلی با تشریح صفحات مختلف این نشریه هم گفت: باتوجه به حضورم در شورای شهر تهران صفحه ای نیز به امور شهری اختصاص یافته که مشکلات کلان شهرها به ویژه شهر تهران را بررسی خواهیم کرد.

شجاع پوریان همچنین صفحات فرهنگی، اقتصادی، جامعه، سیاسی، ورزش، اجتماعی را از دیگر صفحات این روزنامه برشمرد. 

مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه همدلی تاکید کرد این روزنامه تلاش خواهد کرد که به نشر مطالب تولیدی بپردازد.

مدیر مسوول و صاحب امتیاز این روزنامه علی صالح آبادی نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی را به عنوان سردبیر روزنامه همدلی معرفی کرد. 
 

نظر شما