شناسهٔ خبر: 29388 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سام قریبیان: «۳۶۰ درجه» بدون اصلاحیه اکران می‌شود

سام قریبیان با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» بدون اصلاحیه اکران می شود، عنوان کرد ترجیح می دهد فیلمش زمانی غیر از نوروز به نمایش دربیاید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سام قریبیان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه برای اکران «۳۶۰ درجه» درخواست پروانه نمایش داده است، گفت:به تازگی این فیلم را برای دریافت مجوز اکران به شورای پروانه نمایش ارائه کرده ایم و فکر می کنم با توجه به اینکه اصلاحیه ای به این فیلم نخورده است، پروانه نمایش به زودی صادر شود.

360 درجه

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای اکران «۳۶۰ درجه» درخواست اکران نوروزی کرده است یا خیر، بیان کرد: معمولا در اکران نوروزی متقاضی برای نمایش فیلم ها بسیار زیاد است، چرا که این نوبت از اکران با فروش بسیار خوبی همراه است، اما فضای «۳۶۰ درجه» چندان با فضای اکران نوروزی همخوانی ندارد، به همین دلیل ترجیح می دهم این فیلم را در این نوبت اکران نکنم.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون توضیح داد: البته با توجه به اینکه این فیلم کاملا توسط بخش خصوصی تولید شده است، به همین دلیل هرچه سریعتر اکران شود به نفع بخش خصوصی است چرا که سرمایه بخش خصوصی هرچه سریعتر بازمی گردد.

360 درجه

قریبیان با تاکید براینکه این شرکت پخش کننده است که تصمیم می گیرد چه زمانی برای اکران فیلم مناسب است، در پایان گفت: فکر می کنم بهترین زمان برای اکران «۳۶۰ درجه» اکران دوم عید و یا اوایل تیرماه است.

«۳۶۰ درجه» اولین ساخته بلند سام قریبیان، از حضور در بخش «نگاه نو» سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر جا ماند. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون میلاد کی مرام، امیر آقایی، ناصر آقایی، حبیب اسماعیلی، پریناز ایزدیار، میترا حجار، رضا رویگری، بهاره رهنما، حسین سلیمانی، مسعود فروتن، سام قریبیان، احسان کرمی، بابک کریمی، علیرضا محمدی، حامد مدرس حضور دارند.

نظر شما