شناسهٔ خبر: 29415 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ممنوعیت حضور صحبت کنندگان علیه شخصیتهای بزرگ در کرسی آزاداندیشی

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم تحقیقات گفت: حضور افرادی که علیه نظام و یا شخصیت های بزرگ و مقام معظم رهبری و مقدسات کشور صحبت کنند در کرسی های آزاد اندیشی ممنوع است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دانشور در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در این واحد گفت: کرسی های آزاد اندیشی بطور مفصل برگزار می شود اما دانشجویان و اساتید دستور العملی دارند و طبق آن باید درخواست خود را ارائه کنند تا در شورایی که مخصوص به همین موضوع است بررسی شود و مطابق چهار چوب های علمی کرسی های آزاد اندیشی برگزا شود.

وی افزود: امسال این کرسی ها در موضوعات اجتماعی مانند خانواده، موضوعات فرهنگی و علوم انسانی برگزار شده است.

وی در خصوص محدودیت های برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در این دانشگاه گفت: هر فعالیتی که در نهادها و سارمان ها اجرا می شود، مطابق ضوابط و چهار چوب های خودش است و در این چهار چوب ها می توانند کرسی برگزار کنند، اما کرسی های آزاد اندیشی در هر دانشگاه مربوط به اعضای خود آن دانشگاه است و مانعی برای دعوت از مهمان ها نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم تحقیقات در خصوص محدودیت ورود برخی افراد به دانشگاه و کرسیها، گفت: افرادی که علیه نظام و یا شخصیت های بزرگ و مراجع، دینی و مقام معظم رهبری و مقدسات کشور صحبت می کنند، حضورشان در دانشگاه و کرسی های آزاد اندیشی ممنوع است.

ارسال به

 

    نظر شما