شناسهٔ خبر: 29416 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اسپیلبرگ سراغ قسمت جدید«ایندیانا جونز» می‌رود

استیون اسپیلبرگ برای کارگردانی قسمتی دیگر از «ایندیانا جونز» به کمپانی والت دیزنی چراغ سبز نشان داد و شاید وی قسمت تازه این مجموعه فیلم اکشن ماجراجویانه را کارگردانی کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ ، این فیلمساز در یک گفت و گوی تازه اعلام کرد بسیار مایل است دوباره پشت دوربین فیلم برداری این فیلم برگردد. به گفته اسپیلبرگ:«من با این مجموعه فیلم برای سال‌های زیادی زندگی کرده‌ام و علاقه خاصی به آن دارم.

طبیعی است که مایل هستم کارگردانی قسمت تازه آن را به عهده بگیرم.» در عین حال، این فیلمساز از انتخاب کریس پرات برای بازی در نقش کاراکتر ایندیانا جونز حمایت کرده و از آن، به عنوان یک انتخاب درست اسم برده است. کمپانی والت دیزنی که امتاز تولید قسمت های تازه مجموعه فیلم «ایندیانا جونز» را در اختیار دارد، مدتی قبل اعلام کرد کریس پرات در قسمت تازه آن جایگزین هریسون فورد می‌شود.

 مسئولان این کمپانی در رابطه با اظهارات تازه استیون اسپیلبرگ مبنی بر کارگردانی قسمت جدید این مجموعه فیلم، هنوز اظهار نظزی نکرده‌اند. این کمپانی مدتی قبل گفت کار نگارش فیلمنامه قسمت تازه «ایندیانا جونز» شروع شده و به دنبال فیلم ساز مناسبی است تا وظیفه کارگردانی فیلم را به دست او بسپارند. در آن زمان، آن ها اشاره ای به احتمال دعوت از اسپیلبرگ برای کار در این فیلم نکردند.

استیون اسپیلبرگ به عنوان خالق مجموعه فیلم پرفروش «ایندیانا جونز» شناخته می‌شود.هریسون فورد هم برای بازی در این فیلم بود که به صورت یک بازیگر درجه یک و مشهور در آمد. از دهه هشتاد میلادی تا به حال، چهار قسمت این مجموعه فیلم تولید و به نمایش عمومی در آمده است. قسمت تازه فیلم قرار است برای اوایل تابستان سال جاری میلادی جلوی دوربین برود.

نظر شما