شناسهٔ خبر: 29421 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نسخه قدیمی «پینوکیو» از شبکه چهار پخش می‌َشود

فیلم سینمایی «پینوکیو» به کارگردانی «لویجی کومنچینی» روز جمعه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ شبکه چهار سیما در آخرین روز هفته دو فیلم سینمایی «ماجراهای پینوکیو و خواهران ماکایکو» را روی آنتن می‌برد. سینمایی «ماجراهای پینوکیو» به کارگردانی لویجی کومنچینی، جمعه ساعت 12:30 روی آنتن می‌رود.

 این فیلم محصول سال 1972 سینمای مشترک ایتالیا، فرانسه و آلمان است. نینو مانفردی و فرانکو فرانچی نیز در آن ایفای نقش کرده‌اند. عروسک چوبی به نام پینوکیو که توسط پیرمردی به نام ژپتو از یک تکه چوب ساخته می‌شود، داستان اصلی این سینمایی است.

 در این فیلم فرشته مهربان و خوش قلبی مراقب پینو کیو است و تلاش می‌کند راه و رسم مهربانی را به او آموزش دهد. پینوکیو  به خاطر کارهای بدی که انجام می‌دهد دچار دردسرهای فراوانی می‌شود و ... اما در همین روز برنامه سینما چهار، فیلم«خواهران ماکایکو» را ساعت 20:30 پخش و تحلیل می‌کند.

این سینمایی محصول 1983 سینمای ژاپن به کارگردانی کن ایچیکاوا است. کیوکو کیشی و یوشیکو ساکوما نیز در آن ایفای نقش می‌کنند.

 در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خواهران بزرگتر یک خانواده ژاپنی تصمیم می‌گیرند دو خواهر کوچکتر خود را سر و سامان داده و به عهدی که با پدر و مادر بسته‌اند، عمل نمایند.دو خواهر بزرگتر که متأهل هستند تمام تلاش خود را به خرج می دهند تا به ترتیب سن دو خواهر مجرد خود را به ازدواج مردی با خانواده اصیل در آورند. خواهر سوم پس از سپری نمودن جلسات مکرر خواستگاری در نهایت با مردی با شرایط مناسب ازدواج می کند تا امکان ازدواج خواهر کوچکتر خود را فراهم نماید و...

نظر شما