شناسهٔ خبر: 29694 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پنج اکران نوروزی در دستان سینماهای سرگروه

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه 10 فیلم نامزد اکران نوروزی هستند، گفت: قرار است تا فردا سینما های سرگروه قرارداد خود را ثبت و 5 فیلم اکران نوروزی را به شورا معرفی کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ غلام رضا فرجی درباره تازه ترین تصمیمات این شورای صنفی نمایش برای اکران فیلم های نوروزی گفت: 10 فیلم استراحت مطلق(عبدالرضا کاهانی)، رخ دیوانه(ابوالحسن داوودی)، طعم شیرین خیال(کمال تبریزی)، من دیگو مارادونا هستم(بهرام توکلی)، روباه(بهروز افخمی)، ماهی سیاه کوچولو(مجید اسماعیلی)، ایران برگر(مسعود جعفری جوزانی)، اسب سیاه پادشاه(محمدحسین لطیفی)، عصر یخبندان(مصطفی کیایی) و ناهید(آیدا پناهنده) نامزد اکران نوروزی هستند.

وی افزود: با در نظر گرفتن ایام فاطمیه که مقارن با ایام نوروز شده است از میان این 10 فیلم قرار شد سرگروه ها تصمیم نهایی را برای قرارداد بگیرند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش اظهار کرد: البته در جلسه امروز شورا قبل از انتخاب 10 فیلم نامزد، تصمیم بر این شد که فیلم های پرفروش همگی در ایام نوروز اکران نشوند و زمانی که فیلم رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی نامزد اکران نوروز شد وی در جلسه حضور نداشت.

ابوالحسن داودی در حال حاضر به عنوان رئیس شورای صنفی نمایش فعالیت می کند.

فرجی همچنین توضیح داد: هر دفتر پخش همزمان بیش از یک فیلم نمی تواند اکران کند بنابراین دفاتر خودشان به ترتیب اولویت 2 فیلم را پیشنهاد دادند.

نظر شما