شناسهٔ خبر: 29726 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر علوم، محمدی دوستدار، سرپرست مرکز نشر دانشگاهی شد

طی حکمی از سوی محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حسین محمدی دوستدار، به‌عنوان سرپرست جدید مرکز نشر دانشگاهی منصوب شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ دکتر حسین محمدی دوستدار، با حکم دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری،  به‌عنوان سرپرست جدید مرکز نشر دانشگاهی منصوب شد.

در حکم فرهادی خطاب به محمدی دوستدار آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرست مرکز نشر دانشگاهی را برپایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان گرامی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات بهمن حاجی‌زاده، رئیس سابق مرکز نشر دانشگاهی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.  محمدی دوستدار، پیش از این دبیر کمیته ملی سزامی و رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم بوده است.

نظر شما