شناسهٔ خبر: 29738 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«من زنده‌ام» به لندن می‌رود

مدیر آژانس ادبی غزال از معرفی کتاب «من زنده‌ام» خاطرات دوران چهار ساله‌ اسارت معصومه آباد در زندان‌های رژیم بعث صدام در نمایشگاه بین المللی کتاب لندن خبرداد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ علیرضا ربانی مدیر آژانس ادبی غزال پیرامون حضور در نمایشگاه‌های بولونیا و لندن که در ماه فروردین برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در دو نمایشگاه بین‌المللی که در فروردین ماه 94 برگزار خواهد شد شرکت می‌کنیم.

 وی درباره حضور در نمایشگاه کتاب بولونیا که اوایل فروردین 94 برگزار می‌شود، بیان کرد: در این نمایشگاه به واسطه اینکه رویکرد کودک و نوجوان است حدود 15 عنوان کتاب در این زمینه عرضه خواهیم کرد.

 ربانی در ادامه افزود: آژانس ادبی غزال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب لندن با حدود 90 عنوان شرکت می‌کند این آثار متناسب با ناشران شرکت کننده در نمایشگاه انتخاب شده است.

مدیر آژانس ادبی غزال توضیح داد: در نمایشگاه کتاب لندن قصد داریم معرفی از کتاب «من زنده‌ام» شامل خاطرات دوران چهار ساله‌ی اسارت معصومه آباد در زندان‌های رژیم بعث صدام ارائه کنیم، این معرفی به شکل چکیده ترجمه شده و در نمایشگاه به ناشران ارائه می‌شود.

 گفتنی است، کتاب «من زنده‌ام» شامل خاطرات دوران چهار ساله‌ی اسارت معصومه آباد در زندان‌های رژیم بعث صدام که کتاب پرفروش سال لقب گرفته و در لیست فروش کتاب‌فروشان با استقبال خوانندگان مواجه شده است.

نظر شما