شناسهٔ خبر: 29799 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تازه‌ترین اخبار از فیلم «اسنودن» منتشر شد

اولین تصویر از فیلم سینمایی «ادوارد اسنودن» ساخته «الیور استون» در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ فیلم سینمایی زندگی «ادوارد اسنودن» که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، به کارگردانی «الیور استون»، هفته گذشته در مونیخ کلید خورد. عوامل این فیلم برای ادامه فیلمبرداری به نقاط مختلف جهان خواهند رفت.

 استودیوی فیلمسازی «اُپن رُد» نیز اولین عکس از این فیلم را در فضای مجازی منتشر کرده است. در این عکس «جوزف گوردون_لویت» در نقش «ادوارد اسنودن»، مقاطعه‌کار اسبق اداره امنیت ملی آمریکا،‌زمانی که برای مدتی کوتاه در ارتش آمریکا، تصویر شده است

« گوردون» 33 ساله در این فیلم در کنار «نیکولاس کیج» بازی خواهد کرد، از سال 2006 و فیلم سینمایی «مرکز تجارت جهانی»، این اولین همکاری «استون» و «کیج» محسوب می‌شود.  بازیگران دیگری چون «شایلن وودلی»، «ملیسا لئو»، «تیموتی اولیفانت» و «تام ویلکینسون» نیز قرار است در این فیلم ایفای نقش کنند.

 بنا بر این گزارش، «استون» این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای نوشته خودش و با اقتباس از کتاب «پرونده اسنودن: تحت تعقیب‌ترین مرد جهان» نوشته «لوک‌ هاردینگ»، خبرنگار نشریه گاردین کارگردانی می‌کند. البته خبرهای حاکی از آن است که او در ساخت این فیلم علاوه بر کتاب «پرونده اسنودن: تحت تعقیب‌ترین مرد جهان» از کتاب «زمان اختاپوس» نوشته «آناتولی کوچرنا» نیز استفاده می‌کند.

«اسنودن» که هم اکنون با پناهندگی موقت در خاک روسیه به سر می‌برد در صورت بازگشت به ایالات متحده با 30 سال محکومیت زندان مواجه خواهد شد.

نظر شما