شناسهٔ خبر: 29806 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان سینمایی: سال 94 سال آرامش سینما است

رئیس سازمان سازمان سینمایی گفت: در یکسال اخیر و با حضور حبیب ایل بیگی به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، شور و شوق خاصی بین جوانان ایجاد شدو امیدوارم با حضور مدیریت جدید این انجمن، این مسیر ادامه یابد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی، مدیرعامل سابق، فرید فرخنده کیش مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوانان ایران، علیرضا رضاداد مشاور ارشد رییس سازمان سینمایی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمد مهدی طباطبایی مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، محمد رسول صادقی مدیرروابط عمومی سازمان سینمایی، علیرضا قاسم خان، جعفر صانعی مقدم، مرتضی رزاق کریمی، مهدی نادری، سعید پور اسماعیلی، رضا میرکریمی، فرشته طائرپور، مهدی پیماندار مدیر مالی اداری اسبق انجمن و جمعی از کارکنان انجمن سینمای جوان عصر سه شنبه 12 اسفند در محل این انجمن برگزار شد.

 حجت الله ایوبی در این مراسم گفت: این مراسم جای تجلیل از مدیر دلسوز انجمن سینمای جوان است و همه اذعان می کنند که انتخاب ایشان جز گزینش های مطلوب این دوره بودم. وی یادآور شد: پیدا کردن جانشین برای حبیب ایل بیگی پس از پذیرش مسوولیت دشوارتر در سازمان سینمایی، کار سختی بود زیرا وی شور خاصی را در شهرستان ها و در میان جوانان فعال در عرصه فیلم کوتاه ایجاد کرده بود از این رو سعی کردیم شخصی را به جای این مدیر انتخاب کنیم که بتواند با حضور در استان های مختلف، دست جوانان را بگیرد.

رییس سازمان سینمایی اظهار کرد: توجه به سینمای استان ها خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت و ما قدردان زحمات حبیب ایل بیگی هستیم. ایوبی ادامه داد: انجمن یکی از بناهای تحسین برانگیز سینمایی و محل ارتباط جامعه سینمایی، سازمان سینمایی و استان های مختلف است و نیازمند به دانش و تلاش و تجربه فراوان دارد و این انجمن می تواند سیل جوانان مشتاق به سینما را هدایت کند.

 وی با بیان اینکه دوران مدیریت کوتاه است اظهار کرد: چشم به هم بگذاریم جلسات تودیع ها و معارفه ها برگزار می شود. همواره حسرت جلسات تودیع را می خورم و تودیع با شکوه را به معارفه های پر زرق و برق ترجیح می دهم چرا که معارفه پذیرش یک مسوولیت دشوار است. رییس سازمان سینمایی اظهار امیدواری کرد با حضور آقای فرید فرخنده کیش روزهای بهتری در انتظار سینمای ایران باشد.

 ایوبی ادامه داد: برگزاری انتخابات خانه سینما و استقبال کم نظیر از این انتخابات را تبریک می گویم و معتقدم کشتی طوفان زده سینما به آرامش رسید و خانه سینما آرامش گرفت. وی اظهار امیدواری کرد سال 94 ، سال آرامش و شکوه بیشتر برای سینمای ایران باشد و انتظار جوانان از سوی فرید فرخنده کیش مدیر جدید انجمن سینمای جوانان ایران پاسخ داده شود و کارهای حبیب ایل بیگی از سوی این مدیر ادامه یابد. 

نظر شما