شناسهٔ خبر: 29926 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بررسی حکم سرپرستان دانشگاه‌های تهران و فرهنگیان به سال بعد موکول شد

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اینکه مسئله تعیین‌تکلیف دانشگاه تهران و فرهنگیان در جلسه شورا مطرح نشده است، افزود: شورا قبل از عید جلسه ندارد و بررسی حکم سرپرستان این دو دانشگاه به بعد از عید موکول می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام محمدیان در حاشیه کنگره ملی شهدای دانشجو در جمع خبرنگاران در مورد دلیل تعیین تکلیف نشدن سرپرست دانشگاه تهران گفت: این سوال را باید از دبیرخانه شورا بپرسید. این موضوع در جلسه مطرح نشد.

وی در مورد طولانی شدن حکم سرپرستی نیلی و هشدار نهادها اظهار کرد: این مساله باید در شورا مطرح شود تا در مورد آن نظر داده شود تا هنگامی که در دستور کار قرار نگیرد، نمی‌توان در مورد آن نظر داد.

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها در مورد تعیین تکلیف ریاست دانشگاه فرهنگیان گفت: بررسی دانشگاه فرهنگیان نیز در جلسه مطرح نشد.

حجت‌الاسلام محمدیان به این سوال که فضای عمومی جلسه شورا نسبت به روسای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تهران چگونه است، پاسخ داد: تاکنون بیش از 80 رییس دانشگاه در شورا تایید شده‌اند و ممکن است چند مورد باشد که اعضای شورا نظرات متفاوتی در مورد آنها داشته باشند، اما مساله این دو دانشگاه هنوز در جلسه مطرح نشده و رییس جلسه باید موضوع را مطرح کند تا اعضای شورا در مورد آن رای بدهند.

نظر شما