شناسهٔ خبر: 29933 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

موفقیت دو اثر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بیست و سومین دوره کتاب برتر دانشگاهی

کتاب «روش شناسی علوم انسانی نزد اندیشمندان مسلمان» اثری از گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و کتاب « تحول نظام قضایی ایران در دوره پهلوی اول» اثر گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان آثار شایسته تقدیر در بیست و سومین دوره کتاب برتر دانشگاهی ۱۳۹۳ معرفی شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، کتاب روش شناسی علوم انسانی نزد اندیشمندان مسلمان تألیف محمدتقی ایمان دانیشار دانشگاه شیراز و احمد کلاته ساداتی است این کتاب تلاشی است برای معرفی آرای اندیشمندان سرشناس جهان اسلام که درچند دهه اخیر در حوزه علم دینی و به طور خاص، علم اسلامی فعالیت داشته یا به نوعی رهبری جریانات فکری مختلف دراین زمینه را در میان اندیشمندان جهان اسلام بر عهده داشته اند.

همچنین کتاب تحول نظام قضایی ایران در دوره پهلوی اول (عصر وزارت عدلیه علی اکبر داور) تألیف حسن زندیه استادیار دانشگاه تهران است که به بررسی تحولات ساختار عدلیه و اقدامات انجام شده توسط علی اکبر داور بنیانگذار دادگستر ی نوین ایران می پردازد.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره کتاب برتر دانشگاهی روز دوشنبه ۱۸ اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در دانشگاه تهران، پردیس علوم، سالن شهید دهشور برگزار می شود و در آن از برگزیدگان آثار برتر دانشگاهی تجلیل بعمل می آید.

نظر شما