شناسهٔ خبر: 29987 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدیران گروه فیلم و سریال شبکه‌های سه و تهران منصوب شدند

محمود رضا تخشید، رئیس مرکز امور نمایشی سیما، امیر حسین آشتیانی‌پور و مهدی روشن‌روان را به سمت مدیران جدید گروه فیلم و سریال شبکه‌های سه و پنج منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ محمودرضا تخشید در حکم انتصاب آشتیانی‌پور از او خواسته است با استفاده از برنامه‌سازان خلاق، هنرمند و متعهد ضمن بالا بردن کیفیت برنامه‌های نمایشی در تعمیق مولفه‌های دین، اخلاق، آگاهی و امید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد. وی همچنین از محمدرضا شریفی، مدیر قبلی این گروه، قدردانی کرده است.

امیرحسین آشتیانی‌پور فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده سینما تئا‌تر است. وی مدرک تحصیلی کار‌شناسی ارشد خود در رشته سینما را در سال ۱۳۷۶ از دانشگاه هنر گرفت و پس از آن با عنوان تهیه کننده تلویزیونی با صدا وسیما شروع به همکاری کرد که حاصل آن ساخت بیش از ۵ هزار دقیقه برنامه در انواع گونه‌های تلویزیونی شامل نمایشی، مستند و ترکیبی بوده است. وی سابقه مدیریت گروه ویژه شبکه جام جم، گروه فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و گروه اجتماعی مرکز سیما فیلم را نیز دارد.

روشن‌روان، مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، نیز فارغ‌التحصیل کار‌شناسی بازیگری و کار‌شناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئا‌تر دانشگاه هنر است و پیش از این معاون سیمای مرکز خلیج فارس (سال ۸۳-۸۶)، معاون سیمای مرکز بوشهر (سال۸۶-۹۲) و معاون سیمای مرکز البرز بوده است.

نظر شما