شناسهٔ خبر: 30044 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۲۶ اردیبهشت ۹۴ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم محمد (ص)

جشنواره بین المللی فیلم محمد (ص) پیامبر صلح آخرین تاریخ دریافت آثار به دبیرخانه این رویداد هنری را ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اعلام کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، دومین جلسه شورای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم محمد (ص) پیامبر صلح امروز در دفتر حجت الاسلام محمدرضا حشمتی؛ معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

براساس مصوبه شورای برگزاری همچنین مراسم اختتامیه جشنواره فیلم محمد (ص)؛ پیامبر صلح در ایام ماه مبارک رمضان و مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و یا همزمان با عید سعید فطر برگزار خواهد شد. در این جلسه آیین نامه اجرایی و گزارش برآورد مالی جشنواره نیز به اعضای شورای آن ارائه شد.

طبق گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام جهت طراحی پایگاه اینترنتی این جشنواره و بررسی موارد مرتبط با ساخت تیزر اولیه آن نیز از جمله مصوبات این جلسه بود.

اعضای شورای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم محمد (ص)؛ پیامبر صلح عبارتند از: محمد حسن حافظی پور؛ معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام علی رضا حشمتی؛ مشاور برنامه ریزی و بودجه، اصغر امیرنیا؛ مدیرکل تبلیغ و ترویج، عباس نظری؛ مشاور اجرایی، مهدی حقیقی؛ مشاور سینمایی و محمدمهدی عزیززاده؛ سرپرست روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد.

یادآور می شود متن فراخوان دقیق این جشنواره که در سه بخش فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن و نماهنگ برگزار می شود به زودی منتشر خواهد شد. جوایز برگزیدگان اصلی این جشنواره به ترتیب ۲۰، ۱۰ و ۵ هزار دلار تعیین شده است. 

طی روزهای اخیر مهدی حقیقی که در حال حاضر مشاور حجت الاسلام محمد رضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است با حکم وی به دبیری جشنواره فیلم های کوتاه ۱۱۴ ثانیه ای محمد(ص) پیامبر صلح منصوب شد.
 

نظر شما