شناسهٔ خبر: 30089 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تأسیس دانشکده کارآفرینی در دانشگاه هنر اصفهان

رئیس دانشگاه هنر اصفهان گفت: پس از تلاش‌های بسیار دانشکده کارآفرینی به‌صورت مجزا در دانشگاه هنر اصفهان تأسیس شد و ‌به‌شدت مورد استقبال دانشجویان و اساتید این رشته نیز قرارگرفته است.

1410323211936_n00109433-b.JPGبه گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ دکتر فرهنگ مظفر با اعتقاد به اینکه اقتصاد و فرهنگ دو بازوی محرک هر دولتی هستند، اظهار کرد: همه افراد، گروه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی باید برای تحقق شعار رهبری تلاش کنند و همه مسائل مهم کشور را تنها به توان قوای سه‌گانه محدود نکنند.

وی با اشاره به مفهوم اقتصاد هنر افزود: در طول سال جاری دانشگاه هنر اصفهان همه توان و انرژی خود را به کار گرفته است تا موضوع اقتصاد هنر را به‌صورت عمده موردتوجه مدیران آموزش عالی کشور قرار دهد و دستاورد این تلاش‌ها درنهایت منجر به تصویب ایجاد گرایش علمی مرتبط با این موضوع در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دولتی دانشگاهی از سوی شورای تحول انقلاب فرهنگی شد.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان با اعتقاد به اینکه بروز توأمان اقتصاد و هنر در کنار یکدیگر کشور را به خودکفایی و شکوفایی خواهد رساند، گفت: پس از تلاش‌های بسیار دانشکده کارآفرینی به‌صورت مجزا در دانشگاه هنر اصفهان تأسیس شد و به‌شدت مورد استقبال دانشجویان و اساتید این رشته نیز قرارگرفته است.

نظر شما