شناسهٔ خبر: 30109 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب‌شناخت حقوق اسلامی با محوریت زبان لاتینی منتشر شد

جلد اول كتاب كتاب‌شناخت حقوق اسلامی با محوریت معرفی کتابهای حقوق اسلامی به زبان لاتین، اثر طیبه محمدی کیا با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی مجلس به زيور طبع آراسته شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ اين كتاب در دو بخش اصلی شامل خلاصه كتاب‌هايی است كه در حوزه ارتباط و تأثير متقابل «دين و قانون» به زبان انگليسی نگارش و انتشار يافته است.

بخش نخست اين كتاب كه به كليات حقوق اختصاص يافته است شامل معرفی كتاب‌هايی است كه به «فقه و جامعه»، «مبانی فقه و تفسير»، «فقه در آئينه تاريخ»، «مكاتب فكری و انديشمندان اسلامی» و «مبانی و مكاتب حقوقی غرب» اختصاص يافته‌اند و بخش دوم به كتاب‌هايی می‌پردازد كه تحت عناوين زيرشاخه‌های حقوقی (حقوق خصوصی، جزا و جرم‌شناسی، عمومی، بين‌المللی و حقوق تطبيقی) می‌گنجد.

توجه به آثار به چاپ رسيده از نويسندگان و مراكز انتشاراتی معتبر، ارائه چكيده و معرفی مفيد جهت استفاده پژوهشگران، ارائه كليد واژگان اصلی، نمايش طرح جلد، توجه به محتويات و ويرايش‌های متعدد برخی از كتب و ارائه شناسنامه كامل انگليسی آن‌ها، از ويژگی‌های «كتاب‌شناخت حقوق اسلامی» است.

این کتاب به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ ریال معادل آماده توزیع و فروش است و علاقمندان جهت تهیه این کتاب می توانند به خیابان سمیه، ۲۰ متری شهید رجایی، بین کوچه چهارم و ششم و پلاک ۷۸ مراجعه و یا با شماره تماس ۰۲۵۷۷۳۲۱۳۲ تماس بگیرند.

نظر شما