شناسهٔ خبر: 30137 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گینس تنابنده در جلسه بازبینی دیده می‌شود

فیلم سینمایی «گینس» اولین ساخته بلند سینمایی محسن تنابنده در آخرین جلسه شورای بازبینی که در سال 93 تشکیل می‌شود به نمایش درمی‌آید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ فیلم سینمایی «گینس» اولین ساخته بلند سینمایی محسن تنابنده آخرین مراحل فنی خود را طی کرد و در آخرین جلسه شورای پروانه نمایش سال 93 (دوشنبه هفته آتی) برای اعضای شورا به نمایش درمی‌آید.

این فیلم که فضای کمدی و مفرحی دارد به دلیل ایام فاطمیه نتوانست اکران نوروز را از آن خود کند و گروه سازنده در تلاش هستند که این فیلم را در اکران دوم نوروز جای دهند. این فیلم به دلیل تعدد لوکیشن و حضور یک شترمرغ در اکثر صحنه‌های فیلم جزء کارهای سخت به لحاظ تولید به شمار می‌آید.

 فیلم درمحله‌های مختلف تهران از جمله ایوانک، دلیجان، احمدآباد مستوفی، نیاوران و... فیلمبرداری شد. حسین اسکندری بازیگری که دچار معلولیت ذهنی است در کنار محسن تنابنده، رضا عطاران به ایفای نقش پرداخته است. «گینس» اثری با رنگ مایه های کمدی است که نمی توان گفت فیلم  یک کمدی محض است. محسن تنابنده از بازیگران مطرح حوزه طنز و کمدی است که امسال با فیلم «ایران برگر» ساخته مسعود جعفری جوزانی در اکران نوروزی حضور دارد.

نظر شما