شناسهٔ خبر: 30155 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کمال تبریزی: این فیلم هشدار جدی است

کمال تبریزی معتقد است: تماشاگران «طعم شیرین خیال» در وهله اول قصه‌ معاصری را می‌بینند که در عین جذابیت، بیان حکایت‌ها و افسانه‌هایی است که در ادبیات کهن ما وجود دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این کارگردان که همزمان با آغاز اکران آخرین ساخته سینمایی‌اش به همراه محمدعلی حسین‌نژاد تهیه‌کننده فیلم در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حاضر شده بود، گفت: «طعم شیرین خیال» یک داستان از یک خانواده شهرستانی است که در حال و هوای خودشان زندگی می‌کنند و داستان شیرینی که در دل زندگی این خانواده سنتی جریان دارد، روایت می‌شود.

وی افزود: در فیلم هشدارهای جدی نیز نسبت به پیرامون و اتفاقاتی که در محیط زیست اتفاق می‌افتد، داده می‌شود که حتما باید به آن توجه شود.

حسین‌نژاد هم با اشاره به بازخوردهای نمایش‌های قبلی این اثر در جشنواره‌ی فجر گفت: می‌توانم قول بدهم وقتی مردم «طعم شیرین خیال» را می‌بینند در وضعیت فشاری که زندگی امروز دارد، حالشان بهتر می‌شود و دیدن این فیلم برای روحیه مردم لازم و ضروری است.

این تهیه‌کننده تأکید کرد: از بهترین ظرفیت‌های کارگردانی، بازیگری و تکنیکی سینما در این فیلم استفاده شده و در آستانه ورودمان به سال جدید فیلمی را که با بهار همخوانی دارد به مردم هدیه می‌دهیم.

اکران «طعم شیرین خیال» از امروز چهارشنبه 20 اسفندماه در گروه سینمایی «آفریقا» آغاز شده است. فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» یک طنز رومانتیک است که در آن شیرین (نازنین بیاتی) ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید (شهاب حسینی) را روایت می‌کند.

جدیدترین ساخته‌ی کمال تبریزی که درباره‌ی محیط زیست است،چندی پیش به دلیل مضمون آن از سوی معصومه ابتکار (رئیس سازمان محیط زیست) و معاون رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.

بازیگران این فیلم عبارتند از: شهاب حسینی ، نازنین بیاتی ، نادر فلاح ،نازنین فراهانی، مهدی حسینی بجستانی، عیسی یوسفی پور، آسیه سلطانی‌نژاد و با حضور پریوش نظریه.

 

کمال تبریزی و حسین‌نژاد در ایسنا

 

 

 

 

 

نشست «طعم شیرین خیال» در ایسنا

 

 

انتهای پیام

 

نظر شما