شناسهٔ خبر: 30191 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شون پن: از حرفی که به ایناریتو زدم پشیمان نیستم

شون پن که در سه هفته‌ای که از اسکار می گذرد، با انتقادهای بسیاری به خاطر جمله‌اش در این مراسم مواجه بوده است، می‌گوید: از آنچه گفته پشیمان نیست و بابت آن عذرخواهی نمی‌کند. او در این مراسم هنگام اهدای جایزه اله خاندرو ایناریتو، کارگردان فیلم «مرد پرنده‌ای» گفته بود: چه کسی به این بی‌آبرو گرین کارت داده؟

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از بانی فیلم؛ پن که برای معرفی فیلم جدیدش، «تفنگدار» به بورلی هیلز در کالیفرنیا رفته بود، در جمع خبرنگاران گفت: من همیشه بابت ابن جور واکنش‌ها شگفت‌زده شده‌ام. در واقع علت ناراحتی برخی را به خاطر این جمله درک می‌کنم، اما حاضر نیستم بابت حرفی که زده‌ام عذرخواهی کنم چون یک شوخی صرف بود.

 پن که سال 2003 در فیلم «21 گرم» ساخته ایناریتو ایفای نقش کرده، همچنین تاکید کرده است که این جمله انتقادی هم به بیگانه ستیزی موجود داشت. آیا به این فکر کرده‌اید که اگر به افرادی مثل ایناریتو کارت سبز داده نمی‌شد، اکنون چنین کارگردانان بزرگی را نداشتیم.

 من واقعا خدا را به خاطر چنین کارگردان‌هایی شکر می گویم. پن سپس با اشاره به اینکه به عمد این جمله را گفته است، افزود: به هیچ عنوان با گفتن این جمله قصد شوخی بد نداشتم. در واقع من و ایناریتو با هم شوخی‌هایی داریم و من می‌خواستم به این طریق ایناریتو اولین کسی در مراسم باشد که متوجه می‌شود جایزه را او برده است و البته او نیز این نشانه را فهمید.

 ایناریتو بعد از مراسم اسکار گفته بود که از شوخی پن ناراحت نشده است.

نظر شما