شناسهٔ خبر: 30240 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اپیزود هشتم جنگ ستارگان، لگویی ساخته می‌شود

«جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» در قالب یک فیلم لگویی جدید ساخته می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ باب ایگر رییس و مدیرعامل کمپانی دیزنی اعلام کرد «جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» ۲۶ ماه می ۲۰۱۷ در قالب یک فیلم لگویی راهی سینماها می‌شود.

این فیلم که هنوز نامی ندارد مانند فیلم لگویی بتمن که بر مبنای فیلم‌های بتمن ساخته می‌شود، بر اساس فیلم‌های «جنگ ستارگان» ساخته خواهد شد.

«قسمت هشتم» دقیقا ۴۰ سال پس از نمایش فیلم اول «جنگ ستارگان» به کارگردانی جرج لوکاس به نمایش درمی‌آید. این فیلم به نوعی در ادامه «قسمت هفتم» ساخته جی‌جی‌آبرامز خواهد بود که ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ اکران می شود و تحت کنترل دیزنی و با همکاری لوکاس فیلم راهی سینماها می‌شود.

«اپیزود هشت» را رایان جانسون کارگردانی می‌کند و فیلمنامه آن را می‌نویسد.

این فیلم زمانی راهی سینماها می‌شود که سه هفته قبل از آن مارول فیلم «محافظان کهکشان ۲» را در تاریخ ۵ ماه می راهی سینماها کرده است. اندکی پس از آن و در تاریخ ۱۶ ژوئن نیز پیکسار «داستان اسباب بازی ۴» را اکران می‌کند و اندکی بعد در تاریخ ۷ جولای «دزدان کاراییب: مردان مرده حرف نمی‌زنند» اکران می شود.

این در حالی است که هنوز روشن نیست کمپانی برادران وارنر تصمیم دارد فیلم لگوی خود را چه زمانی راهی سینماها کند. در همین حال «اپیزود هفت» با رقبای چندانی در زمان نمایش روبه رو نخواهد بود. اولین «فیلم لگو» با فروش خوب ۴۶۸.۸ میلیون دلار در سراسر جهان، موجب شد تا فیلم‌های دیگر اینچنینی ساخته شود.

فیلمنامه فیلم بعدی «فیلم لگو» را ست گراهام -اسمیت می‌نویسد و کریس مک‌کی آن را کارگردانی می‌کند.  ویل آرنت در این فیلم به عنوان صداپیشه حضور دارد.

هر دو فیلم «اپیزود هشت» و «لگو» یک هفته پس از «ترمیناتور ۲» پارامونت اکران می شوند.

نظر شما