شناسهٔ خبر: 30277 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران فیلم های ایران برگر، استراحت مطلق و رخ دیوانه در برج میلاد

مدیرعامل برج میلاد گفت: با توجه به استقبالی که در ایام نوروز از برج میلاد می شود امسال در سالن های جنبی سه فیلم نوروزی را اکران خواهیم کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، علی شریفی دیروز در تشریح برنامه های فرهنگی برج میلاد در نوروز امسال از اکران سه فیلم ایران برگر، استراحت مطلق و رخ دیوانه در سالن های سینمایی برج در طول ایام نوروز خبر داد.

وی همچنین درباره برگزاری کنسرت موسیقی پاپ که مدتی است اجرای آن در برج میلاد متوقف شده است، توضیح داد: در حال حاضر موسیقی های آیینی و سنتی در برج میلاد برگزار می شود و در طول جشنواره فجر نیز برج میلاد میزبان کنسرت های موسیقی پاپ بود. اما برگزاری کنسرت پاپ در طول سال به تصمیم شورای موسیقی برج که با وزارت ارشاد در تعامل است بستگی دارد، فعلا در حال بررسی موضوع هستیم که در سال ۹۴ به چه شیوه ای عمل کنیم.

مدیرعامل برج میلاد در ادامه به افزایش ۵۶ درصدی گرایش گردشگران برای بازدید از برج میلاد اشاره کرد و گفت: در طول سال جاری شاهد رشد ۱۳۰ درصدی بازدید گردشگران خارجی از این برج بوده ایم.

به گفته شریفی بلیت بازدید از برج میلاد در نوروز با ۳۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از راه اندازی سرای گردشگری نوروز امسال در برج میلاد خبر داد و خاطرنشان کرد: میهمانان به گروه های ۵۰ نفره تقسیم و با یک راهنما از قسمت های مختلف برج میلاد بازدید خواهند کرد.

وی در باره گالری های برج میلاد نیز گفت: در مجموعه برج میلاد یک گالری شرقی وجود دارد که در حال حاضر جشنواره عکس خیام با ارایه آثاری از ۷۰ کشور در حال برگزاری است ، از ۲۵ اسفند برنامه ریزی های دیگری را برای نمایش دیگر آثار در این گالری برنامه ریزی کرده ایم.

وی اظهار کرد: گالری شرقی به تازگی ممیزی و استاندارد سازی شده و اثرهای خوبی در آنجا به نمایش درآمده است. همچنین در بخشی دیگری از برج موزه مشاهیر و گالری های عکس را داریم که میزبان مخاطبان هستند.
 

نظر شما