شناسهٔ خبر: 30292 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز نمایش «دختر.مادر.دختر» در گروه هنر و تجربه

نمایش فیلم «دختر.مادر.دختر» ساخته پناه برخدا رضایی از امروز در گروه سینمایی هنر وتجربه آغاز شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ اولین نمایش این فیلم روز گذشته شنبه 23 اسفندماه از ساعت ۱۵ در خانه هنرمندان بود و در ساعت ۱۹ نیز  در موزه سینما به نمایش در آمد.
پناه بر خدا رضایی کارگردان وتهیه کننده این فیلم است و خدیجه رحیمی، جمیله رحیمی، صدیقه نظری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:بر درختان صنوبر خورشید دمیده است. زن به یاد دارد در کنار این صنوبرهای رقصان به عقد مردش درآمد. در آن روزگار، صنوبرها هنوز قلمه بودند. زن در روزگار جوانی، با مردش در زیر سایه این درختان، عمر را سپری می کردند. زن با مردش حرف می زد، کودکانه می دوید، عاشق مردش شده بود. اکنون زن در انتظار مردش است، که سالیانی ست از خانه رفته است. زن امید دارد مردش روزی به خانه بازگردد. از زن فقط دستهای استخوانی اش مانده است. با این دستان گیسوان دخترش را شانه می کرد و بر آنها گل شمعدانی می آویخت ... زن سراپا در باد ایستاده است.

سایر عوامل:نویسنده: پناه بر خدا رضایی/ دستیار کارگردان: فائزه معدنی/ منشی صحنه: ناهید احمدزاده/ مدیر تولید: مجید معدنی/ مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی/ تدوین: موحد شادرو/ آهنگساز: امید رییس دانا.

نظر شما