شناسهٔ خبر: 30348 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دلخوری خسرو معصومی از جشنواره فیلم فجر

خسرو معصومی کارگردان و نویسنده سینما از نگارش فیلمنامه جدید خود با موضوع بیکاری در جامعه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  خسرو معصومی کارگردان سینمای ایران درباره نگارش فیلمنامه ای با موضوع بیکاری در جامعه گفت: معضل بیکاری از جمله پدیده های تاسف برانگیز زندگی معاصر است و به عنوان فیلمسازی که علاقمند به ساخت فیلم در حوزه اجتماعی هستم وظیفه خود دیدم این معضل را از طریق سینما به جامعه و مسئولان نشان دهم.

وی ادامه داد: از همین رو در حال نگارش فیلمنامه ای با این موضوع هستم و چون هنوز در بانک اطلاعات فیلمنامه به ثبت نرسیده نام آن را نمی توانم مطرح کنم.

کارگردان فیلم «رسم عاشق‌کشی» درباره سرنوشت آثاری که کارگردانی کرده اما هنوز به اکران عمومی درنیامده است، گفت: فیلم «خرس» هنوز در بلاتکلیفی است و پاسخ روشنی دریافت نکرده و امیدوارم جواب بگیرم که آیا امکان نمایش این فیلم اساسا وجود دارد یا خیر.

معصومی با اشاره به اکران فیلم «تابو» نیز گفت: در حال آماده سازی شرایط اکران «تابو» هستم و فرم درخواست پروانه نمایش هم پر کرده ام و امیدوارم سال آینده اکران شود.

این کارگردان در پایان صحبت های خود با گله از هیات انتخاب سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: من هنوز از هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر به دلیل نادیده گرفتن ارزش های سینمایی فیلم «تابو» ناراحت و دلخور هستم. معتقدم اگر کارگردانی من به زعم اعضای هیات انتخاب ضعیف بوده، کار دیگر عوامل فیلم قابل ارزیابی بود اما با حذف فیلم از جشنواره امکان دیده شدن عوامل جوان سینما را از آنها گرفتند

نظر شما