شناسهٔ خبر: 30496 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چند کتاب منتشر شد

چند کتاب منتشر شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا، «برنامه‌ بازاریابی: یک راهنمای کامل تصویری»، «زنان به پیش»، «مبانی و اصول موفقیت‌شناسی»، «موفقیت‌شناسی فرهنگی و اقتصادی» و «شکایت شیر» نام کتاب‌های منتشرشده است.

 

*

کتاب «برنامه‌ بازاریابی: یک راهنمای کامل تصویری» نوشته مالکوم مک‌دونالد و پیتر موریس با ترجمه مهدی جلالی‌ و مژگان خادم در ۱۶۲ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت۱۱هزار تومان در نشر آوند دانش به چاپ رسیده است.

در پشت جلد کتاب آمده است: «کتاب‌ «برنامه‌ریزی بازاریابی: یک راهنمای کامل تصویری» با بهره‌مندی از تصاویر کارتونی و گرافیکی اصول بازاریابی را به زبانی ساده همراه با ذکر مثال‌های فراوان شرح داده است. این اثر با زبانی آسان‌یاب، درآمدی کم‌نظیر و بسیار جدی بر اصول و مبانی بازاریابی برای آن دسته از خوانندگانی است که برای نخستین‌بار قصد مطالعه در این حوزه را دارند و در عین حال برای متخصصان باتجربه‌تر نیز منبع مفیدی می‌تواند باشد.»

 

*

کتاب «زنان به پیش» نوشته شریل سندبرگ، مدیر امور اجرایی فیسبوک، با ترجمه حمیدرضا آریان‌پور با قیمت ۱۴هزار تومان در انتشارات دنیای اقتصاد منتشر شده است.

شریل سندبرگ که نفر دوم فیسبوک است این کتاب را برای زنان مجرد و متاهل نوشته است و هدفش از تدوین این اثر تعادل بخشیدن به زندگی - کار زنان عنوان شده است.

آریان‌پور در پیش‌گفتار خود آورده است: «اندرز بنیادین کتاب این است که زنان آن‌جا که خود کم گذاشته‌اند باید از سویی به موشکافی گذشته و از دیگر سو به ویرایش اکنونِ خود بپردازند و آن‌جا که دیگران - دیگر زنان یا مردان - را گناهکار می‌یابند باید بدون هراس از داوری فرد یا جمع و با تمام توان برای دگرگون کردن وضعیت، پا پیش بگذارند. چنین هدفی به گونه‌ای در این کتاب با نمونه‌هایی واقعی و نه با رویکردی ایده‌آل‌گرایانه تبیین شده که آن را برای همه خواندنی می‌کند، زن یا مرد، خانه‌دار یا شاغل، نوجوان یا پا به سن گذاشته.»

 

*

«مبانی و اصول موفقیت‌شناسی» نوشته محمدعلی نژادیان در ۱۶۶ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۲هزار تومان در انتشارات کارآفرینان بزرگ به چاپ رسیده است.

یادداشت پشت جلد کتاب: «نسل‌های گذشته وظیفه مقدس خود دانستند که با از جان گذشتگی و فداکاری‌های بسیار ایران این سرزمین متمدن را سربلند و خالی از هر بیگانه به دست نسل جدید بسپارند. لذا وظیفه مقدسی که برعهده نسل امروز هست این است که ایران عزیز را به صورت یک کشور توسعه‌یافته و نه یک کشور در حال توسعه به نسل آینده تحویل دهد.»

 

*

کتاب «موفقیت‌شناسی فرهنگی و اقتصادی» نوشته محمدعلی نژادیان در ۹۳ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۰۰۰ تومان در نشر یادشده منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب آمده است: «برای این که ایران عزیز از لحاظ فرهنگی و اقتصادی همیشه موفق باشد‌، باید هر فردی در درجه اول خالصانه طرز فکر خود را از خودپسندی به خداپسندی تغییر دهد و سلامت فرهنگی‌ و اقتصادی را از خود شروع کند. در غیر این صورت تا پشتوانه فرهنگ و اقتصاد اخلاق نباشد‌، هیچ سیستم مکانیزه و به‌روزی هیچ قانون‌، کیفر و پاداشی به بهبود و پیشرفت فرهنگ و اقتصاد کمک نخواهد کرد.»

 

*

کتاب «شکایت شیر» نوشته منوچهر میرزائی در ۲۲۴ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ جلد و قیمت ۹۰۰۰ تومان توسط انتشارات رایحه هنر پارس به چاپ رسیده است.

یادداشت پشت جلد کتاب: «کتاب «شکایت شیر» نامه جانگداز جان است که از کالبد خود می‌نالد و فریاد خودی است که از خود نالان است. چه سخت است این‌گونه دردها و فریادها، که فریادرسی جز خود، نمی‌تواند به فریاد رسد...

شیر از این‌که به فرمان یک انسان کارهای بزرگی در جهت نجات و رهایی حیوانات در بند انجام شده است خیلی تعجب کرد و این روش نیک را ستایش کرده و او را مورد تحسین قرار داد و ابراز تمایل کرد سارا آن انسان واقعی و فداکار را هر چه زودتر ملاقات کند و از نزدیک او را ببیند...»

برچسب‌ها:

نظر شما