شناسهٔ خبر: 30567 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شبکه افق: بسیاری از آثار منتخب جشنواره عمار از تولیدات «افق» است

مدیر شبکه «افق» گفت: بیشتر آثاری که در جشنواره عمار جایزه گرفته‌ و برگزیده شدند از تولیدات شبکه «افق» بوده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛‌جواد رمضان‌نژاد مدیر شبکه «افق» درباره پخش سریال‌های ایرانی در این شبکه گفت: از پخش و بازپخش مجموعه‌های ایرانی تا جایی که با اهداف اولیه و موضوعات شبکه نسبت داشته باشد استقبال می‌کنیم.

وی افزود: نگاه اصلی ما در شبکه «افق» این است که فارغ از فضای نمایشی با مستندهای خوب و با برنامه های ترکیبی مطلوب بتوانیم با مخاطبان این عرصه ارتباط برقرار کنیم.

رمضان‌نژاد اضافه کرد: مستندهای پخش شده در این شبکه حاصل تلاش و تولیدات ما در این شبکه بوده است که برای پخش در اختیار شبکه‌های دیگر هم قرار دادیم. از این مستندها هم در شبکه‌های برون مرزی و داخلی هم استقبال بسیار بالایی صورت گرفته است.

مدیر شبکه «افق» گفت: اگر مستندی با سیاست‌ها و راهبردهای این شبکه همراه باشد از آن استفاده کرده و در این شبکه پخش می‌کنیم.

وی درخصوص آثار جشنواره عمار هم توضیح داد: با جشنواره عمار همچنان درارتباط هستیم و این ارتباط از قبل هم وجود داشته است و بیشتر آثاری که در جشنواره عمار جایزه گرفته‌ و برگزیده شدند از تولیدات شبکه «افق» بوده است.

رمضان‌نژاد تصریح کرد: سینما حقیقت هم تعاریف خاص خودش را دارد و تا آنجایی که این آثار مربوط به فضای گفتمانی شبکه «افق» باشند ما این آثار را پخش می‌کنیم. مستندات خیلی خوبی در سینما حقیقت نمایش داده می‌شود و امیدوارم که تعاملات ما با سازمان‌ها و مراکز فرهنگی و تصویری دیگر روز به روز بیشتر شود و بتوانیم از آثار آنها نیز استفاده کنیم.

نظر شما