شناسهٔ خبر: 30600 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حال عمومی عزت الله انتظامی خوب است

فرزند عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که سوم فروردین ماه به دلیل بالا رفتن فشار خون در بیمارستان دی بستری شده بود، از بهبود شرایط جسمی آقای بازیگر خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ مجید انتظامی با بیان آنکه پس از بالا رفتن فشار خون پدر و مشکلات تنفسی ناشی از آن به سرعت وی را در بیمارستان بستری کردیم گفت: بعد از انجام آزمایش ها و مراقبت های ویژه توسط کادر متخصص بیمارستان، در حال حاضر، حال عمومی عزت الله انتظامی خوب و به قول پزشکان رضایت بخش است.

وی با بیان آنکه با بالا رفتن سن، مشکلات جسمی بخشی از مسائلی است که همراه هر انسانی است، از برخی شایعه سازی ها و خبرهای نادرست و تلخ درباره این پیشکسوت بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون ایران گله کرد.

این آهنگساز شناخته شده کشور و فرزند استاد عزت الله انتظامی خاطرنشان کرد: طبق صحبت های پزشکان متخصص، با بهبود یافتن حال عمومی پدر، وی ظرف امروز (۱۲ فروریدن ماه) یا حداکثر فردا، برای سپری کردن دوران نقاهت در منزل شخصی خود از بیمارستان مرخص خواهد شد.

استاد عزت الله انتظامی در مهر و آبان سال گذشته (۱۳۹۳) نیز به دلیل مشکلات تنفسی و فشار خون، مدتی را در بیمارستان و منزل شخصی بستری بود.

نظر شما