شناسهٔ خبر: 30662 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‌نام از خبرنگاران برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

با ارسال نامه‌ای به تمامی رسانه‌های کشور ثبت‌نام از نمایندگان رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسان داخلی و خارجی برای حضور و پوشش بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران آغاز می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ مدیر کمیته روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به آغاز فعالیت‌های این کمیته اظهار کرد: فعالیت‌های کمیته روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران با ثبت‌نام از خبرنگاران، عکاسان و نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی وارد فاز اجرایی می‌شود.
 
سیدمهدی جعفری افزود: کار ثبت‌نام از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و الکترونیک از ۱۷ فروردین ماه شروع می‌شود. به همین منظور روابط عمومی از همه دست‌اندرکاران رسانه در حوزه فرهنگ به ویژه کتاب دعوت می‌کند با حضور مستمر و پر اثر برای پوشش این رویداد فرهنگی و بین‌المللی اقدام کنند.
 
مدیر کمیته روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به طراحی پوستر این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، گفت: پوستر نمایشگاه کتاب تهران به چند طراح و گرافیست کشور سفارش داده شده است.
 
همچنین علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های اولیه خود را به نشانی تهران، میدان بهارستان، ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه سوم اتاق ۳۳۲ ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۵۱۲۲۷۸ تماس بگیرند.
 
بر اساس این گزارش، نمایشگاه کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما