شناسهٔ خبر: 30689 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعتراض خبرنگار صداوسیما به تظاهر نمازخوانی در یکی از پارک‌های تهران

شمشادی، خبرنگار صداوسیما نوشت: از وقت اذان گذشت و جماعتی به کار نبود، لاجرم در آن محل به فرادا ایستادم، در این بین همانهایی که موکت را پهن کرده بودند آمدند و ...

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ حسن شمشادی خبرنگار و گزارشگر مستقر واحد مرکزی خبر در سوریه دو روز پیش در صفحه اجتماعی خود با استناد به عکس زیر متنی را نیز منتشر کرده است که در ذیل مشاهده می‌کنید:

ساعاتی پیش از عزیمت به فرودگاه برای بازگشت به ‫‏دمشق‬، با دوستان ‫خانوادگی‬، در ‫بوستانی‬ در ‫غرب_تهران‬ بودیم. نزدیک وقت نماز ظهر شد و چند نفر در وسط بوستان موکتی پهن کردند و ‫بنری‬ نصب، که حکایت از برپایی ‫نماز جماعت‬ داشت.

از وقت اذان گذشت و جماعتی به کار نبود، لاجرم در آن محل به فرادا ایستادم، در این بین همان‌هایی که موکت را پهن کرده بودند، دو سه نفری را با خواهش آوردند و از آن‌ها خواستند که تظاهر به خواندن نماز کنند و خود مشغول گرفتن عکس‬ از زوایای مختلف محل مورد نظر کردند. (حالا ادای نماز خوندن رو در آوردن و خندیدن در برابر دیدگان مردم، بماند)!

بین دو نماز، ‫پسر جوان‬ عکاس را صدا کردم و از او پرسیدم برای کجا عکس می‌گیری؟ که گفت: شهرداری! گفتم: کی گفته که چند نفر رو اینطوری بیاری و نمایشی ازشون عکس بگیری؟ گفت: مسئولم گفته و چون عجله داشته که بره، صبر نکرده تا نماز خونا خودشون بیان و جمع بشن و همه چی طبیعی باشه!

گفتم: عزیز من! این کار اسمش ‫تظاهره‬ ‫نمایشه‬ ‫فیلمه‬ ‫بازیگریه‬، توهین به ‫مقدسات‬ و ‫نمازه‬ و... هزارتا چیز دیگه!

حرفی نداشت بزنه و جواب نداد و رفت!

پ ن: روی سخنم با خیلیاست! کاش از این ‫‏بولتن‬ درست کردن و ‫عملکرد‬ نشون دادن و این همه ‫نمایش‬ و ‫تظاهر‬ و ‫فیلم‬ دست برداریم، کاش!

با سپاس فراوان از زحمات و خدمات شبانه روزی و بی‌منت همه خدمتگزاران نظام و مردم، در هر پست و ‫مقام‬.

شهرداری تهران‬، ‫منطقه پنج‬ ‫ناحیه دو‬ ‫شورای اسلامی شهر تهران

نظر شما