شناسهٔ خبر: 30729 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پولاد کیمیایی یک گام به کارگردانی نزدیک‌تر شد/ پیش‌تولید «معکوس»

پولاد کیمیایی از آغاز فاز اول پیش تولید فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی خودش خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پولاد کیمیایی بازیگر سینما و تلویزیون که در نظر دارد اولین اثر سینمایی خود با نام «معکوس» را به زودی جلوی دوربین ببرد بیان کرد: پروانه ساخت «معکوس» چهار سال پیش و در دولت محمود احمدی نژاد صادر شده بود، اما روند ساخت این فیلم سینمایی به دلیل آن که علیرضا سجادپور با ساخت آن موافق نبود، در همان زمان متوقف شد.

وی ادامه داد: سال گذشته با علی سرتیپی برای ساخت این فیلم به توافق رسیدیم اما در نهایت با توجه به تفاوت سلیقه و تفکر تصمیم گرفتیم تا کار را متوقف کنیم. بعد از این ماجرا به فصل زمستان رسیدیم که این فصل زمان مناسبی برای فیلمبرداری فیلم من نبود.

کیمیایی با اشاره به اینکه فاز اول پیش تولید این فیلم آغاز شده است، توضیح داد: به زودی یک فراخوان برای انتخاب ۲ بازیگر اصلی این فیلم را منتشر می کنیم تا بتوانیم از بین هنرجویان تئاتر و سینما که تا امروز فرصت حضور در سینما را نداشتند، چهره های جدیدی را به سینمای ایران معرفی کنیم.

پولاد کیمیایی با اشاره به اینکه امیدوارست بتواند «معکوس» را به جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال برساند، توضیح داد: این فیلم یک اثر اکشن و دراماتیک است که می توان آن را جزو کارهای نسبتا سخت در سینمای ایران دانست به همین دلیل در تلاش هستیم تا امکانات مورد نیاز برای ساخت فیلم را بومی و ایرانیزه کنیم.

نظر شما