شناسهٔ خبر: 30763 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کناره‌گیری دیوید لینچ از برنامه تلویزیونی «توین پیکس»

دیوید لینچ خالق برنامه «توین پیکس» در اوایل دهه نود میلادی، تصمیم به ترک این مجموعه تلویزیونی دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ دیروز دیوید لینچ اعلام کرد که از سریال «توین پیکس» کناره گیری می‌کند.دیوید لینچ پس از یک سال و چهار ماه مذاکره، به دلیل کمی بودجه، این برنامه را ترک می‌کند. و گفت که به هنرپیشه‌های این پروژه نیز این خبر را اطلاع داده است.

لینچ گفته است: من عاشق این برنامه هستم و امیدوارم این پروژه پس از من به بهترین نحو پیش رود.

دیوید لینچ و مارک فراست قبلا 9 قسمت از این سریال را نوشته بودند که قرار بود لینچ همه 9 قسمت را نیز کارگردانی کند.

لس آنجلس تایمز اعلام کرد، مسئولان برنامه «شوتایم» که این سریال را پخش میکرد پس از خبر ابراز کناره‌گیری لینچ اعلام کرد که ما از این خبر بسیار ناراحتیم و تا آخرین لحظه سعی کردیم که با دیوید به توافق برسیم. امیدواریم برنامه به جذابیت خود باقی بماند و بتوانیم از دیوید لینچ و مارک فراست بهره ببریم.

دیوید کیت لینچ متولد20 ژانویه 1946 در ایالت مونتانا،کارگردان معاصر آمریکایی است.اگر چه فیلم‌های لینچ موفقیت بزرگی در گیشه کسب نکرده‌اند، ولی همیشه محبوب منتقدان و فیلم‌دوستان بوده‌اند. در سال 2003 در یک نظر سنجی که از منتقدان فیلم در سراسر دنیا توسط روزنامه گاردین انجام گرفت، دیوید لینچ به عنوان بزرگ‌ترین فیلم‌ساز زندۀ دنیا برگزیده شد. فیلم‌های وی پر است از نمادهای سورئالیستی، سکانس‌های رویاگونه و نظایر آن. وی در نقاشی و مجسمه‌سازی نیز آثاری دارد.

نظر شما