شناسهٔ خبر: 30823 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تنهایی لیلا» ۲۰فروردین کلید می‌خورد/ تکذیب حضور دو بازیگر

محمدرضا شفیعی با تکذیب خبر حضور حامد کمیلی و لیلا زارع در «تنهایی لیلا» از کلید خوردن این سریال برای پخش در ماه رمضان از یکی از شبکه‌های سیما در ۲۰ فروردین خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره سریال «تنهایی لیلا» توضیح داد: خلاف آنچه در برخی رسانه‌ها منتشر شد، ضمن عذرخواهی از دوستانی چون حامد کمیلی و لیلا زارع این دو بازیگر از ابتدا اصلا قرار نبود در این سریال بازی کنند و مذاکره با آنها خبری کذب است. ضمن اینکه «تنهایی لیلا» ربطی به شبکه دو ندارد.

وی با بیان اینکه قصد مصاحبه درباره این سریال را نداشته اما به خاطر برخی اخبار غیرموثق ناچار به بیان توضیح شده است، افزود: حامد عنقا از یک سال پیش مشغول کار روی متن این سریال است و تا به حال نگارش ۱۰ قسمت از این مجموعه ۳۰ قسمتی نیز به پایان رسیده است. ضمن اینکه مینا ساداتی، بهروز شعیبی، حسن پورشیرازی، اکبر زنجان پور، آفرین عبیسی، سام قریبیان و برزو ارجمند از جمله بازیگران اصلی پروژه هستند.

تهیه‌کننده سریال‌های «وضعیت سفید» و «مادرانه» یادآور شد: محمدحسین لطیفی کارگردانی این سریال را برعهده دارد و بنا داریم آن را برای پخش در ماه رمضان آماده کنیم. البته همانطور که پیش از این گفتم سریال برای شبکه دو نیست و به سفارش سازمان صداوسیما تولید می‌شود و قرار است از یکی از شبکه‌هایی که صداوسیما تصمیم می‌گیرد،‌ پخش شود.

شفیعی ادامه داد: این سریال تم اجتماعی مذهبی دارد و ما با پایان مرحله پیش تولید، ۲۰ فروردین آن را در لواسان کلید می‌زنیم. اکثر لوکیشن‌های «تنهایی لیلا» نیز در تهران و لواسان خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد با ساخت و پخش این سریال خاطره خوش آثار لطیفی همچون «سفر سبز»، «وفا» و «صاحبدلان» برای مردم تجدید شود.

تهیه‌کننده «تنهایی لیلا» همچنین در پایان اعلام کرد تصویربرداری این سریال تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد...

نظر شما