شناسهٔ خبر: 30828 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سعید ابوطالب با خاطرات اسارت آمریکایی‌ها به نمایشگاه کتاب می‌آید

سعید ابوطالب مستندساز، از انتشار مجموعه خاطرات خود در زندان آمریكایی در عراق، تحت عنوان «هِی یو» توسط انتشارات سوره مهر خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سعید ابوطالب، مستندساز و نویسنده از انتشار كتاب «هِی یو» توسط انتشارات سوره مهر خبر داد و گفت: در كتاب «هِی یو» سعی كرده‌ام خاطراتم را از دوران اسارتم در زندان آمریكایی در عراق بنویسم. البته این كتاب صرفا مجموعه خاطرات نیست و پیوست‌ها و اسناد مهم بین‌المللی را نیز شامل می‌شود.

ابوطالب درباره قالب كتاب «هِی یو» توضیح داد: این كتاب به سبك خاطره نگاری كلاسیك نوشته نشده و من همه توانم را به خرج دادم تا از شیوه سیال ذهن استفاده كنم و از روایت خطی بپرهیزم.

به گفته سعید ابوطالب، این كتاب مراحل فنی خود را پشت سر گذاشته و در ۲۰۰ صفحه در نمایشگاه بین المللی كتاب تهران عرضه خواهد شد.

علاوه بر «هِی یو»، این نویسنده كتابی تحت عنوان «لبنان بعد از سی و سه روز» را توسط انتشارات سروش برای انتشار آماده می‌كند.

«لبنان بعد از سی و سه روز» به اتفاقات و تغییرات سیاسی لبنان بعد از جنگ سی و سه روزه می‌پردازد.

ابوطالب در این‌باره گفت: «لبنان بعد از سی و سه روز» كتابی سیاسی است كه براساس گفت‌وگو‌هایی كه با سران سیاسی مخالف و موافق مقاومت انجام داده‌ام نوشته شده است. این كتاب ۱۷۰ صفحه دارد و در حال حاضر در مرحله ویراستاری است.

نظر شما