شناسهٔ خبر: 30849 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات جشنواره دانشجویی

جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های منطقه یک کشور از ۲۳ فروردین در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه یک کشور در روزهای ۲۳ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۴ در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

نکات قابل توجه برای دانشگاه های منطقه یک جشنواره نشریات دانشجویی:

۱. در بخش نمایشگاهی؛ زمان تحویل غرفه‌ها در روز شنبه ۲۲ فروردین از ساعت ۱۰ صبح در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی به نشانی خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان احمدقصیر است.

۲. در اختتامیه جشنواره ۳ غرفه برتر دانشگاه‌ها در بخش نمایشگاهی، با اهدای هدیه نقدی و لوح به نماینده غرفه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

۳. متراژ حدودی غرفه‌ها ۳ در ۳ و سازه غرفه‌ها با پنل نمایشگاهی است، ابعاد دقیق چند روز قبل از برگزاری به نماینده غرفه اعلام خواهد شد.

۴. شرکت در کلاس‌های آموزشی جشنواره در روز دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

اطلاع‌رسانی و ثبت نام پیامکی به دانشجویانی که با ارسال اثر یا نشریه در جشنواره شرکت کردهاند و نیز دانشگاه‌هایی که اسامی فعالین نشریات دانشجویی خود را در اختیار دبیرخانه قرار داده‌اند، با ارسال نام و نام خانوادگی، شماره ملی و نام کلاس آموزشی از طریق سامانه ۳۰۰۰۴۸۱۶ انجام خواهد شد. برای ثبت نام در هر کلاس باید یک پیامک جداگانه ارسال شود. در پایان هر کلاس آموزشی گواهینامه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد. به دلیل محدودیت اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

نظر شما