شناسهٔ خبر: 30873 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشارات بهمن برنا چه کتاب‌هایی در نمایشگاه امسال عرضه می‌کند؟

مدیر انتشارات بهمن برنا از عرضه 10 عنوان کتاب چاپ اولی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ محمد شاپوری گفت: بهمن برنا برای نمایشگاه امسال ۴۴ عنوان کتاب عرضه می‌کند که ۱۰ عنوان از آنها نخستین انتشار خود را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: «نظریه‌های مدرن جامعه‌شناسی» تالیف دکتر ابوالحسن تنهایی مهم‌ترین کتابی است که در نمایشگاه امسال عرضه می شود.

شاپوری درباره عناوین دیگر کتاب‌های مهم انتشاراتی متبوع خود گفت: «سرگذشت یک جامعه‌شناس» دیگر کتابی است که در نمایشگاه امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.

وی درباره موضوع این کتاب گفت: کتاب‌‌هایی که به زندگی علمی جامعه‌شناسان بپردازند کمتر در ایران مورد تالیف و چاپ قرار گرفته است، در این کتب نیز زندگی شخصی و علمی دکتر عبدالعلی لهسایی‌زاده، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه شیراز مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر نشر بهمن‌ برنا ادامه داد: «مفاهیم کلیدی در علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی» در کنار کتاب «چرا کشورها می‌جنگند؟» از عناوین دیگر کتاب‌هایی است که  قصد داریم در نمایشگاه امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار دهیم.

وی کتاب «مدیریت بازاریابی سیاسی» را کتاب جدید نشر متبوع خود عنوان کرد و گفت: اثر حاضر، کتابی با موضوع جدید است که در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود.

نظر شما