شناسهٔ خبر: 30874 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشر تیسا با چه کتاب‌هایی به نمایشگاه امسال می‌آید؟

انتشارات تیسا در نظر دارد با 55 عنوان کتاب چاپ اولی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یابد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ سمیه سیاه‌پشت، مدیر تولید انتشارات تیسا گفت: انتشارات تیسا در نظر دارد، در نمایشگاه امسال 55 عنوان کتاب چاپ اولی را در این دوره از نمایشگاه عرضه کند.

وی اظهار کرد: انتشارات تیسا در سال گذشته موفق شده کتابی با عنوان «مریمیه، از شووان تا سیدحسین نصر» را به چاپ رساند که یکی از کتاب‌های مهم و قابل تامل در این عرصه است.

سیاه‌پشت با اشاره به فعالیت‌های تیسا برای چاپ کتاب‌هایی با موضوع مطالعات شهری و جامعه‌شناسی شهری گفت: تیسا امسال در نمایشگاه  کتاب چند کتاب مهم دراین‌باره را نیز عرضه می‌کند.

وی افزود: تیسا نخستین ناشری است که پس از سال‌ها در ایران کتابی از لوفور با عنوان «ماتریالیسم دیالکتیکی» را منتشر کرد و امسال نیز دو کتاب از  این نظریه‌پرداز مهم با عنوان «درآمدی بر تولید فضا» و «فضا، تفاوت و زندگی روزمره» را به چاپ رسانده و در نمایشگاه بیست و هشتم ارائه می‌کند.

سیاه‌پشت در ادامه معرفی دیگر آثار مهم بنگاه انتشاراتی متبوع خود گفت: دو کتاب مهم دیگر از سید‌حسین موسویان، عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته‌ای در دولت هفتم و هشتم نیز در حال گذراندن مراحل پایانی مجوز و تولید است که در صورت طی شدن این مراحل در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود.

وی درباره عناوین این کتاب‌ها اظهار کرد: «ایران و امریکا، گذشته شکست خورده، امید صلح» و «بحران هسته‌ای ایران» عنوان دو کتب از سید‌حسین موسویان است.

مدیر تولید انتشارات تیسا ادامه داد: در نمایشگاه امسال کتاب «صد و یک پرسش از فرهنگ» اثر ناصر فکوهی نیز برای مطالعه علاقه‌مندان عرضه در نمایشگاه عرضه می‌شود.

نظر شما