شناسهٔ خبر: 30911 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایش «وقتی که بچه بودم» در هنگ کنگ

فیلم پویانمایی «وقتی که بچه بودم» به کارگردانی مریم کشکولی نیا در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ به نمایش درآمد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، این فیلم هشت دقیقه و ۳۰ ثانیه ای در بخش غیرمسابقه ای پویانمایی جهان به همراه چهار فیلم کوتاه پویانمایی برگزیده دیگر، در یک برنامه ۶۵ دقیقه ای نمایش داده شد.

فیلم وقتی که بچه بودم، روزهای هفتم و هفدهم فروردین در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن موزه علوم شهر هنگ کنگ، برای هنرمندان هنر پویانمایی به نمایش گذاشته شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو فیلم بزغاله های ابری حمید کریمیان و دزد درخت ها راشین خیریه را نیز به این جشنواره ارسال کرده بود.

این جشنواره همه ساله از سوی انجمن بین المللی فیلم هنگ کنگ - یک سازمان غیردولتی و غیرانتفاعی- با هدف کشف و ارتقای خلاقیت در هنر و ایجاد فرهنگ فیلم سازی برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون همچنین در دوره پیشین این جشنواره با فیلم های بچه گربه به کارگردانی شیوا صادق اسدی و راز آن درخت اثر معین صمدی در بخش مسابقه فیلم های کوتاه حضور داشت.

نظر شما