شناسهٔ خبر: 30957 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مردی که اسب شد» تا پایان اردیبهشت روی پرده می‌ماند

اکران فیلم «مردی که اسب شد» که سال گذشته عنوان بهترین کارگردانی بخش هنر و تجربه جشنواره فجر را از آن خود کرد تا پایان اردیبهشت در گروه «هنر و تجربه» ادامه دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی از جمله آثار متعلق به گروه سینمایی «هنر و تجربه» است که توانست در جشنواره سی و سوم فیلم فجر عنوان بهترین کارگردانی در بخش «هنر و تجربه» را از آن خود کند و یک جایزه ویژه نیز از داوران همین بخش بگیرد.

مردی که اسب شد

این فیلم که تهیه کنندگی آن را علی اکبر ثقفی به عهده دارد از تاریخ ۲۳ اسفندماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش گذاشته شد و اکران آن تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مزدک میرعابدینی بازیگر سینما با فیلم «مردی که اسب شد» دومین تجربه همکاری خود با ثقفی را تجربه می کند.

مردی که اسب شد

علاوه بر میرعابدینی لوون هفتوان بازیگر فیلم «پرویز» نیز در این فیلم سینمایی حضور دارد. محمود نظریان، ملیسا ذاکری، مهتاب سعیدی،سید احمد احمدی، میثم غنی زاده و بهمن صادق حسنی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مردی که اسب شد

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی چنین آمده است: من دیگر نمی توانستم بدون گاری راه بروم یا بایستم. اسب دیگر نمی توانست بدون گاری بایستد یا راه برود. من دیگر نمی‌توانستم...اسب...من...اسب...

مردی که اسب شد

 امین جعفری مدیر فیلمبرداری، مستانه مهاجر تدوین، شراره سروش طراح صحنه و لباس، محمدرضا قومی طراح چهره پردازی، محمد حبیبی صدابرداری همزمان و ... از دیگر عوامل فیلم «مردی که اسب شد» هستند.

نظر شما