شناسهٔ خبر: 30987 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

غرفه‌بندی بندی نمایشگاه کتاب تا ششم اردیبهشت تمام می‌شود

سخنگوی شورای برنامه ریزی نمایشگاه کتاب تهران با بیان اینکه درباره برنامه آماده سازی سالن‌ها از برنامه جلو هستیم گفت: طبق برنامه کار پارتیشن بندی هم تا ششم اردیبهشت به اتمام می‌رسد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ازفارس؛ با توجه به اینکه روزهای فروردین ماه رو به اتمام است آماده سازی فضای نمایشگاه کتاب تهران در مصلای امام خمینی سرعت بیشتری به خود گرفته است.

امیر مسعود شهرام‌نیا سخنگوی شورای برنامه ریزی نمایشگاه کتاب تهران در این رابطه عنوان کرد: غرفه‌بندی مصلا از اول اردیبشهت شروع می‌شود. اما زمان‌بندی ما برای آماده سازی سالن‌ها تا پایان فروردین بوده است.

وی ادامه داد: در مورد سالن‌های بیرونی و مهیا کردن آن از برنامه یک هفته جلو هستیم و روز گذشته هم طبق برنامه‌ سالن‌های نمایشگاه نصب شد.

وی ضمن بیان اینکه پارتیشن بندی غرفه‌ها ششم اردیبهشت تمام می‌شود از ورود تشکل‌ها و آماده سازی نقشه‌های داخلی خبرداد و گفت: در حال ترسیم نقشه نهایی حضور ناشران داخلی در مصلی هستیم و ظرف چند روز آینده این نقشه نهایی طراحی خواهد شد. هم‌چنین پس از ترسیم نقشه و تصویب آن توسط مسئولین ذیربط جانمایی متراژ‌ها اعلام می‌شود. به 5 تشکل ها فرصت داده شده تا برای نقشه طرح خود را ارائه کنند  و تا امروز دو تشکل کار را تمام کرده‌اند و منتظر برنامه و طرح سه تشکل دیگر هستیم.

کار ساخت سازه‌های بیرونی نمایشگاه کتاب تهران در محیط مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با تلاش بی‌وقفه پیمانکاران به پایان رسید.

همچنین کار غرفه‌بندی سالن‌های بیرونی از امروز(22 فروردین ماه) آغاز می‌شود و قرار است پس از برگزاری جلسه تشکل‌های نشر و بررسی تایید صلاحیت ناشران، نقشه غرفه‌بندی فضای درونی شبستان به پیمانکاران ارایه شود.

نظر شما