شناسهٔ خبر: 31003 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«دردسرهای عظیم ۲» کلید خورد

مهران مهام گفت: سری دوم دردسرهای عظیم را در حالی کلید زدیم که یکی از گزینه‌های ماه رمضان شبکه سه هستیم و از الان تولید را شروع کردیم تا خدای ناکرده با شتاب‌زدگی همراه نباشیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ «مهران مهام» از کلید خوردن سری دوم سریال خود خبر داد و گفت: مدتی بود که تصمیم داشتیم سری دوم این سریال را بنا به استقبالی که از سری اول آن شد، بسازیم که این فرصت را غنیمت شمرده و حدود یک ماه در مرحله پیش تولید به سر می‌بردیم.

وی ادامه داد: روز گذشته و در لوکیشنی حوالی سوهانک این مجموعه را کلید زدیم و منزل منیر نیز در حال بازسازی است.

تهیه کننده سریال «دردسرهای عظیم» افزود: همه بازیگران سری قبل در این سری جدید نیز حضور دارند. ضمن اینکه بازیگرانی چون: حسین محب اهری، فریده سپاه منصور، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری نیز از بازیگران جدیدمان هستند.

مهام در خصوص پخش در ماه رمضان نیز عنوان کرد: ما نیز یکی از گزینه‌های ماه رمضان شبکه سه هستیم و از الان تولید را شروع کردیم که خدای نکرده با شتاب زدگی همراه نباشیم.

وی در پایان با اشاره به قصه داستان گفت: قصه سری جدید از ادامه همان سری اول از سر گرفته می‌شود و بهار و همسرش با بچه‌ای که پیدا شده ماجراهایی را آغاز می‌کنند.

برزو نیک‌نژاد کارگردانی این اثر را عهده دار است و علیرضا کاظمی‌پور و امیر عربی نیز در حال نگارش متن دردسرهای عظیم هستند.

در سری اول این سریال بازیگرانی چون: مهدی هاشمی، الناز حبیبی، جواد عزتی، شهین تسلیمی، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق و ... نقش آفرینی کردند.

نظر شما