شناسهٔ خبر: 31018 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارتقای کیفیت آموزشی مهارت دانشگاه جامع مطابق با استانداردهای مربوطه

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی، ارتقای کیفیت آموزشی مهارت مطابق با استانداردهای مربوطه را از برنامه‌های اساسی این دانشگاه در سال ۹۴ برشمرد و گفت: از طریق رتبه‌بندی واحدها کیفیت آموزش مهارت در این دانشگاه افزایش می‌یابد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ محمد اخباری سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی بزرگ‌ترین دانشگاه نظام مهارتی است و باید کیفیت آموزش مهارت در این دانشگاه افزایش یابد، گفت: برنامه اساسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۹۴ ارتقای کیفیت آموزشی مهارت مطابق با استانداردهای مربوطه است.

وی افزود: همچنین در نظر داریم نظارت بر مراکز هزار گانه دانشگاه جامع را نیز گسترش دهیم، بر همین اساس قرار شده است که با رتبه بندی مراکز و ارزش گذاری بر مبنای این رتبه‌بندی‌ها دانشگاه جامع علمی کاربردی به جایگاه اصلی خود برسد.

اخباری ادامه داد: نظارت و ارتقای کیفیت پیرامون مسائلی نظیر رشته‌ها، دروس و مدرسان انجام می‌شود تا مراکز در یک رقابت مستمر قرار بگیرند.

به گفته وی، بر این اساس واحدهای دانشگاه جامع بر مبنای استاندارها و شاخص‌ها رتبه بندی می‌شوند و ظرفیت پذیرش دانشجو هم بر همین اساس به واحدها اختصاص می‌یابد.

نظر شما