شناسهٔ خبر: 31030 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد برای تبیین اندیشه‌ها و آثار شهید مطهری ابلاغ شد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با ابلاغ بخشنامه‌ای، برنامه‌های علمی و فرهنگی این معاونت برای تبیین اندیشه‌ها و آثار شهید مطهری را ابلاغ کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس، طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با ابلاغ بخشنامه‌ای، برنامه‌های علمی و فرهنگی این معاونت برای تبیین اندیشه‌ها و آثار شهید مطهری را ابلاغ کرد.

این بخشنامه به نمایندگان تام الاختیار ریاست دانشگاه در هیات امنای استان‌ها، دبیران هیات امنای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد در نظر دارد همچون هرسال، همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری، در یک هفته مجموعه برنامه‌های مختلف علمی و فرهنگی را برای تبیین اندیشه‌ها و آثار ایشان در واحدهای دانشگاهی برگزار کند.

فضاسازی مناسب در سطح واحد به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری و معرفی ایشان با بهره گیری از جملات قصار و تصاویری از آثار مکتوب و صوتی ایشان، برپایی نمایشگاه آثار ارزشمند استاد شهید مطهری و تألیفات منتشره درخصوص شخصیت ایشان، برگزاری همایش‌های علمی و نشست‌های تخصصی برای تبیین شخصیت علمی استاد شهید مطهری با بهره گیری از استادان حوزه و دانشگاه و برگزاری مسابقات کتابخوانی با استفاده از آثار استاد شهیدمطهری از برنامه‌های دانشگاه آزاد است.

همچنین در این برنامه معرفی و حمایت و تقدیر از تحقیقات و پایان نامه‌های مرتبط با استاد شهید مطهری و اجرای برنامه‌هایی از قبیل وبلاگ نویسی، انتخاب جملات ناب، تولید کلیپ‌های صوتی و تصویری نیز مطرح شده است.

نظر شما