شناسهٔ خبر: 31087 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عکس های برگزیده جشنواره قاب های بهشتی کتاب می شود

دبیر جشنواره عکس قاب های بهشتی گفت: عکس های برگزیده جشنواره قاب های بهشتی بعد از اتمام آن به صورت کتاب منتشر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ محسن محمدی افزود: یکی ازاقدامات سومین جشنواره، قاب های بهشتی انتشار کتاب عکس از آثار ارسالی برگزیده است؛ با توجه به اینکه دوره قبل، اعتبار کافی برای انتشار کتاب موجود نبود.عکس های برگزیده دور دوم و سوم را باهم منتشر می کنیم.

وی اظهار داشت: این جشنواره با هدف پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، تلاش در راه گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وافزایش محتوای دیجیتالی یادمان شهدا در فضای مجازی برگزار می شود.

وی گفت: نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ فریم عکس به دبیرخانه ارسال شده است که مهلت ارسال آثار تا ۲۰ فروردین ماه اعلام شده بود ولی با توجه به استقبال، مهلت ارسال اثر را تا ۳۰ فروردین ماه تمدید کردیم و علاقه مندان برای ارسال اثر می توانند به پایگاه اینترنتی tasvirnet.com مراجعه کنند.

محمدی خاطر نشان کرد: انتخاب و داوری عکس ها ابتدای اردیبهشت ماه و برگزاری نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز نیز نیمه دوم اردیبهشت ماه خواهد بود که مسعود زنده روح کرمانی، مجید ناگهی و محمد حسین حیدری به عنوان داوران جشنواره عکس قاب های بهشتی داوری آثار را به عهده گرفته اند.

وی گفت: برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه های سومین دوره جشنواره قاب های بهشتی است که حدود ۱۰۰ عکس برگزیده به نمایش درخواهد آمد. سال گذشته نیز نمایشگاهی از آثار دومین جشنواره در خانه هنرمندان، موزه شهدا و نمایشگاه مطبوعات به نمایش گذاشته شد.

سومین دوره جشنواره عکس قاب های بهشتی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران و خبرگزاری مهر اردیبهشت ماه برگزار می شود.
 

نظر شما