شناسهٔ خبر: 31089 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

داودنژاد: پسرم در «مصائب شیرین ۲» بازی می‌کند/ ادامه‌ای بر فیلم ۲۰ سال پیش

علیرضا داودنژاد گفت که رضا داودنژاد گزینه اصلی برای بازی در فیلم «مصائب شیرین ۲» است و اظهار امیدواری کرد تا آغاز فیلمبرداری وضعیت جسمی فرزندش به طور کامل بهبود یابد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علیرضا داودنژاد کارگردان سینما درباره وضعیت جسمانی رضا داودنژاد گفت: پسرم مدتی است از بیمارستان مرخص شده و در منزل تحت مراقبت های ویژه است و از وضعیت بهتری نسبت به گذشته برخوردار است.

وی با اشاره به تدارک پیش تولید فیلم «مصائب شیرین ۲» عنوان کرد: فیلمنامه کامل «مصائب شیرین ۲» را آماده دارم و در حال حاضر در تدارک ساخت این فیلم هستم و بعد از دریافت مجوز ساخت دنبال جذب سرمایه خواهم رفت.

کارگردان فیلم «نیاز» ادامه داد: رضا داونژاد از گزینه‌های اصلی برای بازی در فیلم «مصائب شیرین ۲» است و تا آغاز تولید فیلم سلامتی کامل خود را نیز به دست خواهد آورد تا به عنوان یکی از بازیگران مقابل دوربین برود.

داودنژاد در پایان درباره موضوع این فیلمنامه سینمایی توضیح داد: پس از گذشت ۲۰ سال، روند زندگی شخصیت های فیلم «مصائب شیرین» را در قالب قصه ای بیان خواهم کرد و به نوعی سرنوشت هر یک از آنها روایت می شود و طبق روال همیشه از خانواده ای برای بازی دعوت به همکاری می کنم.

نظر شما