شناسهٔ خبر: 31092 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امیرکبیر با ۱۹۲ کتاب چاپ اولی به نمایشگاه بیست و هشتم می‌آید

مدیر تحقیقات و چاپ انتشارات امیرکبیر از حضور این ناشر با ۱۹۲ کتاب چاپ اولی در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهدی ساروخانی مدیر تحقیقات و چاپ انتشارات امیرکبیر درباره حضور این ناشر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امیرکبیر امسال با ۱۹۲ عنوان کتاب چاپ اولی و ۳۳۶ عنوان تجدید چاپی در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی درباره غرفه امیرکبیر در نمایشگاه گفت: در حال رایزنی در این باره هستیم و هنوز موقعیت غرفه قطعی و مشخص نشده است. در این زمینه یک چشم اندازه وجود دارد ولی هنوز به طور دقیق مشخص نیست طبق آن پیش برویم. چون سال گذشته، ابتدای ورودی سالن شبستان مصلی امام خمینی(ره) بودیم و معمولا یک سال در میان، یک بار ابتدای ورودی شبستان قرار داریم و یک سال هم در انتهای آن.

مدیر تحقیقات و چاپ انتشارات امیرکبیر ادامه داد: امسال احتمال دارد برای کتاب های جیبی، غرفه جداگانه ای داشته باشیم. یعنی یک غرفه برای کتاب های امیرکبیر و یک غرفه مستقل هم برای شرکت سهامی کتاب های جیبی. به این ترتیب امیرکبیر در نمایشگاه ۳ غرفه خواهد داشت، چون اگر طبق برنامه پیش برویم و مشکلی پیش نیاید، غرفه کتاب های شکوفه (کتاب های کودک امیرکبیر)  هم در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه برپا خواهد شد.

 

    نظر شما