شناسهٔ خبر: 31114 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایش و نقد «انارهای نارس» در خانه هنرمندان

کارگردان فیلم «انارهای نارس» و عوامل آن عصر روز سه شنبه 25 فروردین ماه در خانه هنرمندان حضور بهم می‌رسانند و بعد از نمایش فیلم، نشست پرسش و پاسخ با حضور منتقدان و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ «انارهای نارس» نخستین فیلم مجیدرضا مصطفوی است که از سوم اسفند ماه سال گذشته در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده روز سه شنبه 25 فروردین ماه، این فیلم با حضور عوامل در خانه هنرمندان اکران خواهد شد و بعد از آن نشست پرسش و پاسخ فیلم با حضور اهالی رسانه، صاحبان قلم و منتقدان برگزار می‌شود.

گفتنی است سید رضا صائمی، منتقد سینما اجرای این مراسم را بر عهده خواهد داشت.

این فیلم ساعت 17 روز سه شنبه 25 فروردین ماه سال جاری در خانه هنرمندان اکران و بعد از آن نشست پرسش و پاسخ فیلم با حضور عوامل برگزار می شود.

 «انارهای نارس» نخستین فیلم بلند مجید رضا مصطفوی است  و این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ حضور داشت و نامزد دو سیمرغ بلورین بود. «انارهای نارس» در جشنواره فیلم مسکو و سائوپائولو حضور پر رنگی داشت و مورد توجه منتقدان خارجی قرار گرفت.

آنا نعمتی، پژمان بازغی، قطب الدین صادقی، مهران رجبی، شبنم معززی، ساقی زینتی و رابعه مدنی از بازیگران این فیلم هستند.

برخی از عوامل فیلم عبارتند از:تهیه کننده و کارگردان:مجید رضا مصطفوی، مجری طرح و سرمایه گذار: آرش الیاسی، نویسنده:مهدی تراب بیگی-مجید رضا مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراحی و ترکیب صدا: بهمن اردلان، طراح چهره پردازی:رسول سید عربی، آهنگساز: حامد ثابت، مدیر جلوه های ویژه: آرش آقا بیک، جانشین تولید: امیر یمینی، عکاس:مژده لباسچی و اشکان مهران، تدوین : مجید رضا مصطفوی، مشاور رسانه ای: سام بهشتی، طراحی صحنه و لباس: حسن روح پروری، مدیر جلوه های بصری: فرید ناظر فصیحی.

نظر شما