شناسهٔ خبر: 31120 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پری صابری برای اولین بار به تماشاخانه ایرانشهر می‌رود

پری صابری قصد دارد نمایش «بابانشاط» را در تابستان سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد که در این صورت این اولین حضور صابری در تماشاخانه ایرانشهر خواهد بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید سرسنگی رییس تماشاخانه ایرانشهر درباره زمان اجرای نمایشی که قصد داشت با اقتباس از یک فیلم سینمایی خارجی و با موضوع دفاع مقدس در این مجموعه تئاتری روی صحنه ببرد، گفت: قصد داشتم تابستان امسال این اثر نمایشی را روی صحنه ببرم اما بعد از پیشنهاد خانم پری صابری برای اجرای یک نمایش در تماشاخانه ایرانشهر و با توجه به اینکه خانم صابری برای اولین بار است که قصد اجرای تئاتر در این مجموعه را دارد، نوبت اجرایی خود را در اختیار ایشان قرار دادم.

وی ادامه داد: طبق برنامه قرار است خانم پری صابری نمایش خود را در تابستان سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

پری صابری نیز درباره نمایش مدنظر خود برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر به خبرنگار مهر گفت: قصد دارم نمایش «بابانشاط» را در این مجموعه تئاتری اجرا کنم.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: البته قطعیت اجرا و زمان آن بعد از برگزاری جلسه با رییس تماشاخانه ایرانشهر و عوامل اجرایی این مجموعه مشخص می‌شود زیرا من شناختی از نحوه کار در این تماشاخانه ندارم. بعد از این جلسه مشخص می‌شود که تمرینات را باید چه زمانی شروع کنم.

کارگردانی که اکثر آثار خود را بر اساس متون کهن ادب و شعر فارسی تولید و اجرا کرده است، افزود: ما پیش از این با آقای سرسنگی جلسه‌ای داشتیم و ایشان نوبت اجرای خود را در اختیار من قرار داد. امیدوارم که بتوانم «بابانشاط» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرم.

نمایش «بابا نشاط» اقتباسی از داستان های مربوط به ملانصرالدین است.

نظر شما