شناسهٔ خبر: 31172 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اسامی چند ناشر خارجی حاضر در نمایشگاه امسال کتاب تهران اعلام شد

اسامی برخی ناشران کشورهای عرب، اروپا و نیز ایالات متحده که کتاب‌های آنها در نمایشگاه امسال تهران عرضه می‌شود، اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ یک ناشر ایرانی که نمایندگی برخی ناشران خارجی را برای عرضه کتاب‌هایشان در نمایشگاه کتاب تهران بر عهده دارد، اسامی ناشرانی را که کتاب‌های آنها در بیست و هشتمین دوره این نمایشگاه عرضه می‌شود، اعلام کرد.

شرکت انتشارات ویژه نشر امسال نیز همچون سال‌های گذشته به نمایندگی از ۱۲ ناشر بزرگ جهان عرب از ۴ کشور لبنان، سوریه، اردن و مصر در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. انتشارات دارالفکر المعاصر از سوریه و انتشارات دارالنهضه العربیه، دارالکتاب الجدید المتحده، دار المدار الاسلامی، دار المكتبه الهلال، عالم الکتب، منشورات الحلبی الحقوقیه، مرکز الدراسات الوحده العربیه از بیروت، انتشارات دارالفتح و دارالثقافه از اردن و انتشارات دارالسلام از مصر، اسامی این ۱۲ ناشر از این ۴ کشور عربی هستند.

این ناشر ایرانی حدود ۴۰۰۰ عنوان از کتاب‌های چاپ سال ۲۰۱۵ و قبل از آن را که در موضوعات مختلف به خصوص زبان و ادبیات عرب، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام و سایر موضوعات است، در این نمایشگاه عرضه می کند.

همچنین شرکت انتشارات ویژه نشر کتاب‌های بیش از  ۵۰ ناشر معتبر اروپایی و آمریکایی را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد کرد. کتاب‌های عرضه شده به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و عربی است.

اسامی بخشی از ناشران اروپایی و آمریکایی که کتاب‌های آنها را این نماینده ایرانی عرصه نشر، عرضه می‌کند، به شرح زیر است: Brill از هلند با موضوعات: علوم انسانی، بخصوص مطالعات اسلام و ادیان، Taylor & Francis‌ از انگلستان با موضوعات مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و پزشکی، Routledge با موضوعات علوم انسانی، معماری و هنر، CRC Press با موضوعات مهندسی، علوم پایه و مدیریت و Edward Elgar با موضوعات اقتصاد، بازرگانی و محیط زیست.

موسسات انتشاراتی DeGruyter که کتاب‌های با موضوعات ادیان، زبان، ادبیات، پزشکی و ریاضی عرضه می‌کند، Edinburgh University با موضوعات مطالعات ادیان، تاریخ و هنر، Bloomsbury با موضوعات: ادیان، ادبیات، تاریخ و هنر، Facet با موضوعات علوم کتابداری و Quintessenz با موضوعات علوم پزشکی بخصوص دندانپزشکی، دیگر ناشران اروپایی و آمریکایی هستند که کتاب‌هایشان امسال در نمایشگاه تهران عرضه خواهد شد.

کتاب‌های قابل عرضه چاپ این ناشران چاپ سال ۲۰۱۵ و قبل از آن و در موضوعات مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، پزشکی، کشاورزی و هنر است و عناوین آنها در نشانی اینترنتی www.vijehnashr.com قابل مشاهده است، با تخفیفی قابل توجه از ۱۰% تا ۶۰% در اختیار عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار خواهد گرفت.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶ الی ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

نظر شما