شناسهٔ خبر: 31173 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پخش شیار ۱۴۳ از تلویزیون

تهیه کننده فیلم‌سینمایی «شیار ۱۴۳» از استقبال مخاطبان شبکه نمایش خانگی از این فیلم خبر داد و همچنین گفت که «شیار ۱۴۳» در هفته دفاع مقدس از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از بانی فیلم؛ محمدحسین قاسمی با اشاره به موفقیت این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: «شیار ۱۴۳» در دو تیراژ ۴۰۰ هزار نسخه ای توزیع شده است و فروش این فیلم با استقبال خوب مخاطبان شبکه نمایش خانگی همراه بوده است.


وی ادامه داد: تیراژ اول نسخه خانگی «شیار ۱۴۳» از نهم اسفندماه ۹۳ وارد شبکه نمایش خانگی شد و تیراژ دوم نیز در ۴۰۰ هزار نسخه از ۲۵ اسفندماه در مراکز فروش فیلم های نمایش خانگی توزیع شد. در این نسخه، عکس‌ها، پشت صحنه‌ فیلم و مستند «اختر و روزهای تلواسه» نیز ارائه شده است.مسئولین صداو سیما برای پخش «شیار ۱۴۳» درخواست کردند. تصمیم داریم که «شیار ۱۴۳» در هفته دفاع مقدس از تلویزیون پخش شود و باعث افتخار ماست که مخاطبان تلویزیون این اثر را ببینند.


«شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار با بازی مریلا زارعی سال گذشته اکران عمومی شد. زارعی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. سیمرغ بلورین بهترین فیلم مردمی این دوره هم به «شیار ۱۴۳» رسید. جایزه ویژه هیات داوران جشنواره را هم این فیلم از آن خود کرد.

نظر شما